“Lækker burger og sweetpotatos”
Anmeldelse af B Burger

B Burger
nr. 445 af 11.115 Restauranter i Barcelona
Køkkener: Grillmad, Moderne
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Eixample
Anmeldt 11. september 2018 fra mobile enheder

Vi fik to virkelig lækre burger og en gang sweetpotatos! Virkelig gode og godt tilberedt! Deres desserter er også rigtig gode! Og jeg vil anbefale andre at tage en dessert med når de besøger stedet!!!

Prisen for maden var fair - hvor prisen for et glas vin er lige i den høje ende, og den er ikke noget specielt.

Tak, lonnieskovgaard

Anmeldt 10. juli 2018 fra mobile enheder

Godt sted med venlig betjening, gode burgere. Ok medium priser. Selv om de ikke har menukort på Engelsk, hjalp tjenere med at finde det rigtige.

Tak, Explorer228228
Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Svær at finde, da den ikke syner af meget udefra.
God og hyggelig restaurant.
Godt udvalg af burgere og salat, som smagte rigtig godt. Super god betjening.

Tak, Mette G
Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Sød og venlig betjening. Absolut et besøg værd. Gode burger og dessert. Dejligt med noget andet en den spanske fastfood.

Tak, Dorte C
Anmeldt 15. februar 2017 fra mobile enheder

1. Salat: god salat men oliven var meget! Smagsløse... men ellers rigtig god gedeost og salat blade

2. Stemningen: stemningen var god, hyggelig og tjenerne var søde og snaksagelige men der var ikke meget lys...

3. Maden: vi bestilte alle tre en god burger og de var saftige.

4. Kaffe: lækker!

Tak, A-Anmelder

Rejsende, der kiggede på B Burger, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i B Burger? Fortæl om dine oplevelser!