133 $
Hotels.com133 $
Priceline125 $
Trip.com164 $
Anmeldt d. 5. august 2018 fra mobile enheder

Fint hotel der ligger i nærheden af det hyggelige gotiske kvarter og stranden, hjælpsomt og venligt personale og ok morgenmad. Desværre få pladser ved poolen på taget - så man skulle være heldig at få en plads.

Dato for ophold: august 2018
2  Tak, NGSD
Jenniffer M, Director de Relaciones con Clientes hos Park Hotel Barcelona, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2018

Tak for dine kommentarer.
Vi håber at se dig snart :)

Anmeldt d. 30. juli 2017 fra mobile enheder

Husk at spørg efter et af de renoverede værelser på nogle af de højere etager. Vi fik først tildelt et på 2.salen, som var virkelig slidt og lugtede af fugtig kælder. Derefter fik vi anvist et på 5.salen, som var super pænt! Skønt med pool på toppen, når man har fået nok af sandet og sælgere på stranden. Belejligt tæt på Lulu, som serverer rigtig god morgenmad.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, AnneleeValino
Jenniffer M, Director de Relaciones con Clientes hos Park Hotel Barcelona, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2017

Tak, fordi du har overnattet hos os. Vi arbejder hårdt for at gøre vores gæster tilfredse, og vi sætter stor pris på din feedback.

Anmeldt d. 15. november 2015

Fint beliggende byhotel. Rundturs busserne starter ca ca 200 m fra hotellet. Men beliggenheden invitere også til at udforske området bag hotellet, med hyggelige butikker og cafeer og foran mod stranden og marinemiljø.
Hotellet havde effektiv indtjekning. Der er lidt trangt, men både elevatorer og gode adgangsforhod med trapper. Etagerne har tilsyneladende forskellig niveau/renoveret i tempi. Jeg boede på 2.sal mod sidegaden. Værelset var mindre, men tilstrækkelig. Bad var trods dobbeltværelse meget lille, men ok. Skodder i stedet for tætte gardiner var ok.
Morgenmaden var fin men ikke overdådig.
Lille cafe og et par borde på gaden, hvor man kunne nyde en forfriskning.

Dato for ophold: oktober 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Nette963
JennifferMorrell, Director de Relaciones con Clientes hos Park Hotel Barcelona, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. november 2015

Tak for dine kommentarer.
Vi håber at se dig snart,

Anmeldt d. 21. maj 2015

Boede på hotellet i forbindelse med forlænget weekend i Barcelona. Hotellet ligger centralt i gåafstand til Barcelonetta, Ramble mv. Ikke store værelser, men OK. Morgenmaden er også helt OK. Check in gik superhurtigt selv om vi var en større gruppe.
Ikke rigtig noget at udsætte, men omvendt heller ikke meget wauw :-)

Dato for ophold: april 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 922henrika
Anmeldt d. 14. april 2015

Vi havde et fantastisk ophold på Park Hotel, hvor vi blev mødt at et meget venligt personale. Betjeningen var i top og hotellet var rent og pæn og ny-renoveret. Hotellet ligger perfekt for udflugter ud i Barcelona, hvor tapasbarer og små caféer ligger lige om hjørnet i det hyggelige Born-distrikt.

Dato for ophold: marts 2015
Tak, Helle289