6 personer kigger på dette hotel
Gratis afbestilling indtil d. 06.02.22
Hotels.com
87 US$
Gratis afbestilling indtil d. 06.02.22
Book nu, betal under opholdet
FindHotel
63 US$
Gratis afbestilling indtil d. 03.02.22
Expedia.com80 US$
Priceline91 US$
Travelocity80 US$
Anmeldt d. 4. april 2019 fra mobile enheder

Super hotel. Vi havde et dejligt rent værelse på 8 sal. Nød virkelig at det ikke var klamme gulvtæpper på værelset, men et rent trægulv! Ved ankomst fik vi to kort til gratis drinks. Dem benyttede vi på 10 etage hvor der er solstole og en bar. Her sad vi i flere timer og nød solen og freden. Trods hotellet ligger centralt var der ikke megen støj.

Dato for ophold: april 2019
4  Tak, cathrinelyster74
Anmeldt d. 6. oktober 2018 fra mobile enheder

God beliggenhed. Lækker stor tagterrasse med pool, fantastisk gode cocktails, lækre snacks og venlige og smilende bartendere.
Virkelig lækker morgenmadsbuffet og dejlige værelse. Kan helt sikkert anbefales.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, babyknattrup
Anmeldt d. 21. september 2018 fra mobile enheder

Super hotel, super service, god WiFi, super morgenmadsbuffet, dejlig tag terrasse med bar og pool. Rigtig god beliggenhed få hundrede meter fra Ramblaen. Og lige ved en Metro station. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: september 2018
Tak, LeifC844
Anmeldt d. 19. maj 2018 fra mobile enheder

Super beliggenhed. Rigtig god morgenmad. Mangler intet. Dejlig tagterrasse med pool og bar. God oase midt i Barcelona. På trods af placering midt i byen er der en fantastisk ro især på tagterrassen. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: maj 2018
1  Tak, bjarnemarkh
Anmeldt d. 15. marts 2018 fra mobile enheder

Dejligt hotel, ligger perfekt, skøn morgenmad der mangler intet. Skøn tagterrasse med pool. Personalet var søde og meget imødekomne. Vi skulle afsted meget tidligt om morgen da vi tjekkede ud og vi fik morgenmad med i poser til os alle, det var så flot. Jeg ville til enhver tid tage det hotel igen

Dato for ophold: marts 2018
Tak, pir36