10 personer kigger på dette hotel
getaroom.com97 US$
Anmeldt d. 7. februar 2017 fra mobile enheder

Så dejligt hotel.
Skøn beliggenhed.
Fik et dejligt, stort familieværelse.
Altid pænt og rent.
Dejlig morgenmadsbuffet - og mulighed for at bestille nylavede æggeretter, bacon eller pølser på bestilling, så man slipper for flere timer gammel mad!!
Rigtig sødt og altid hjælpsomt personale!!

Dato for ophold: februar 2017
Tak, angelatejadam
Anmeldt d. 28. august 2016

Med 400 m til nærmeste metro og prisbilligt parkeringshus, samt 200 m til triumfbuen, lå hotellet perfekt for os. Der var derudover ofte taxaer som holdt parkeret lige udenfor hotellet. Vores værelser på 5 etage var store og moderne, med kun få trin op til hotellets store tagterrasse, hvor der også er en pool. Tagterrassen fungerede perfekt efter en lang dag med sightseeing. Personalet har et højt serviceniveau og hjælper gerne med online køb af billetter til seværdigheder mm. Vi vender helt sikkert tilbage igen næste gang vi besøger Barcelona.

Tak, Jesper N
Anmeldt d. 24. august 2016

Lækkert rent og fint hotel. Gode pænt store værelser med fint badeværelse. Rigtigt fint pool på taget med udsigt over byens tage, fine solsenge, bar og cafeområde. Fine badefaciliteter. Perfekt hotel forven storbyferie. 10 min gang fra Placa Catalunia. Kommer helt sikkert igen !

Dato for ophold: juli 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
Tak, 776flemmingn
Anmeldt d. 9. august 2016

Dejligt hotel og dejlig by. Fantastisk pool på toppen af hotellet. Ligger i et roligt område tæt på det hele. Kan anbefales, og vil helt sikkert komme tilbage hvis muligheden skullle byde sig en dag :)

Tak, KristianJ219
Anmeldt d. 8. august 2016

Lækker overdådig morgenbuffet. God hygiejne alle steder. Imødekommende serviceminded personale. Super beliggenhed med gåafstand til både serværdigheder, park, la Rambla, metro og busser samt kiosker og almindelige dagligvareindkøb. Poolen ren og velholdt og kan rumme 19 personer af gangen hvilket er nok selv i højsæsonen. Masser af behagelige liggestole. Superior værelset på 2. Sal var lyst og stilfuldt, dog en smule lydt til naboværelset, men ingen støj fra gaden. Sengen en smule hård og fjederne mærkes. Dejlige hovedpuder og dyne. Lille fin balkon. Vi kommer meget gerne igen og igen. Med venlig hilsen Mr. and mrs. Bjoernholt

Tak, lhb651