Åben i dag: 12.00 - 21.00

fra 206,25 $
fra 39,57 $
fra 35,97 $
Anmeldt d. 28. juni 2016

Der er forlystelser i 2 niveauer, nederste niveau koster 28,50 euro, og der er meget lang kø. Husk at tjekke deres hjemmeside for åbningstider.
Man kan også vælge at gå op til toppen, hvor der er en fantasisk udsigt over Barcelona (også kaldet skywalk)
Skywalken er gratis, og der er mulighed for at købe lidt mad og drikke.
Du finder også pariserhjul, og deres berømte lille røde flyver. Det er muligt at købe enkelt biletter for 2 euro pr. styk.
Bussen T2, kører direkte dertil fra Placa Catalunya hvert 20 min., som koster 2,95 euro pr. vej.

Dato for oplevelse: maj 2016
3  Tak, ZitaL821
Anmeldt d. 20. september 2015

Sikke en udsigt! Super flotte mosaikker og en utrolig stilhed. Tag elevatoren op og gå resten, så er du lige under figuren!! Hele Barcelona kan ses herfra

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, Jeanett H
Anmeldt d. 16. september 2015 fra mobile enheder

Vi to en dag med de røde busser rundt i Barcelona og steg bl.a. ved Tibidabo.
Det var en lidt dyr tur videre op. Vi kom af med godt 19 EUR tur/retur til toppen af Tibidabo med 2 x sporvogn.
Udsigten er virkelig godt - bedre end fra Park Güell.
Kirken var utrolig smuk, men meget mindre end man lige forestiller sig, når man ser den på afstand inde fra Barcelona centrum.
Vi købte ikke adgang til Tibidabo tivoli, da det mest er for børn.

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, 935sift
Anmeldt d. 23. august 2015 fra mobile enheder

Bustur dertil på ca 5€ pr. person og så får du en fantastisk udsigt over byen og for de barnlige sjæle en lille forlystelsespark.

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, Daniel R
Anmeldt d. 16. august 2015 fra mobile enheder

Smuk smuk udsigt turen herop var skøn, vi havde lejet en vespa via "vesping", med indkodede gps ruter. Dejligt at komme væk fra byen og op i bjergene. Hvis turen skulle have været helt perfekt, kunne vi have medbragt en picnic frem for den turist prægede cafe på toppen

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, Mia B