“Smukt og anderledes med de 13 gæs i gården”
Anmeldelse af Barcelona Cathedral

Barcelona Cathedral
Book på forhånd
92,06 $*
og derover
2,5-timers lille gruppe Sunset Cruise fra...
nr. 34 af 794 aktiviteter i Barcelona
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: <1 time
Anmeldt 19. november 2017

Let adgang, mange smukke kapeller og en flot bygning. Nyd især gården med de åbenbart uforklarlige, hvide gæs

Dato for oplevelse: november 2017
Tak, susgam
Filtrér

Anmeldt 14. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi havde ikke tjekket åbningstider og kom omkring kl. 19. Vi nåede det lige inden de lukkede, men mange efter os måtte gå forgæves. Meget smuk gratis attraktion.

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, 505idas
Anmeldt 11. juli 2017

vi var en gruppe på 7 - hvoraf kun 3 kom ind, da de andre havde for korte shorts på. Kom tidligt på dagen, hvis I vil undgå kø. Gratis adgang på visse tidspunkter. Sjovt med de 13 levende gæs, som symboliserer de 13 år deres skytshelgen blev, før hun blev slået ihjel.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Gittealis
Anmeldt 4. juni 2017 fra mobile enheder

En nydelig arkitektur både udenfor og indenfor. Kan dog ikke lide den nye trend med at tænde et lys via møntindkast, hvorefter et digitalt lys tændes i en periode. Ellrs en nydelig Catedral.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, BjarneM111
Anmeldt 27. maj 2017 fra mobile enheder

Særdeles flot katedral. Vi havde vores søn på 16 måneder med derind. Selvom han ikke var helt stille gik det fint. Der er elevator til taget, hvorfra der er udsigt ud over Barcelona. Helt fin oplevelse for 7 euro.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Louise P

Rejsende, der kiggede på Barcelona Cathedral, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i Barcelona Cathedral? Fortæl om dine oplevelser!