Book på forhånd

fra 92,80 $
fra 106,70 $
fra 34,80 $
Anmeldt d. 11. juli 2017

vi var en gruppe på 7 - hvoraf kun 3 kom ind, da de andre havde for korte shorts på. Kom tidligt på dagen, hvis I vil undgå kø. Gratis adgang på visse tidspunkter. Sjovt med de 13 levende gæs, som symboliserer de 13 år deres skytshelgen blev, før hun blev slået ihjel.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Gittealis
Anmeldt d. 4. juni 2017 fra mobile enheder

En nydelig arkitektur både udenfor og indenfor. Kan dog ikke lide den nye trend med at tænde et lys via møntindkast, hvorefter et digitalt lys tændes i en periode. Ellrs en nydelig Catedral.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, BjarneM111
Anmeldt d. 27. maj 2017 fra mobile enheder

Særdeles flot katedral. Vi havde vores søn på 16 måneder med derind. Selvom han ikke var helt stille gik det fint. Der er elevator til taget, hvorfra der er udsigt ud over Barcelona. Helt fin oplevelse for 7 euro.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Louise P
Anmeldt d. 17. april 2017 fra mobile enheder

Jeg og min kone var på slentre tur i Barcelona da vi tilfældigt kom til katedralen. Mange tænder et lys i forbindelse med deres religion men her var det nemt.....put nogle mønter i en automat så tændes der et elektronisk lys for den periode du har betalt for. Der var også mindst 30 infoskærme tændt i kirken..lidt for meget digitalt for min smag, men katedralen er flot og imponerende.

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, Freddie299
Anmeldt d. 13. marts 2017

...meget flotte katedral to gange. Begge gange var der lukket. Aftenstemneingen omkring katedralen, med cafeliv, musik(moderat) var absolut hyggeligt.

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, Jan W