Åben i dag: 08.00 - 18.00

fra 56,50 $
fra 57,49 $
fra 98,21 $
Anmeldt d. 6. juli 2016

Gaudis kirke er en rejse værd,fordi den er et imponerende bygningsværk fyldt med enormt mange detaljer.Selve kirkerummet er også betagende, fordi det er så anderledes.Man kan også se en video med pavens indvielse af kirken. Jeg har tidligere kunnet komme op i et af tårnene med udsigt over Barcelona,men det kunne jeg ikke sidste gang vi besøgte kirken.

Dato for oplevelse: august 2015
1  Tak, Gunnar J
Anmeldt d. 4. juli 2016

Et fantastisk bygningsværk. Vi bestilte billetter via vores hotel til en fast tid, hvilket gjorde, at vi kunne springe den forholdsvise lange kø over. Vi fik udleveret engelsk audio guide, som talte let forståeligt. Ligeledes havde vi adgang til det ene tårn og kom i 65 meters højde.

Det var et fantastisk syn både inde og ude. Imponerende bygningsværk, som helt klart skal opleves igen, når det står helt færdigt.

Det var nemt at finde rundt og personalet på stedet var venlige og hjælpsomme, samt talte godt engelsk.

Tak, TElkjaer
Anmeldt d. 4. juli 2016 fra mobile enheder

Den gamle basilisk, som har været igang i over 100 år, er virkelig noget for sig selv. Dens udsmykning, udvendige og indvendige fasade, samt vinduer og indgange, er fantastisk udført!

Der er stadig meget bygningsværk, men charmen, som gør det til et evighedsprojekt, er der stadig, selv om det ikke ser ud til at den er færdig før om 30-40 års tid.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, mrtoby90
Anmeldt d. 29. juni 2016 fra mobile enheder

Jeg kan ikke andet end udtrykke min dybeste respekt for Antoni Gaudi som havde en så anderledes forestilling om etableringen af et Guds hus. Kirken er præget af fordybelsesmuligheder i et rum som på tværs af forskellige trosretninger inviterer ind og alligevel ud, midt i skovens dybe ro. Lysindfaldet er genialt udtænkt, som følger solens gang og farvevalget i glasmosaikkerne er en Picasso værdigt
Bibelhistorierne fortælles uden på kirken for at nå det publikum som normalt ikke ikke kommer indenfor i en kirke.
Mageløs oplevelse som endnu har en udvikling for sig

Tak, akselogg
Anmeldt d. 29. juni 2016 fra mobile enheder

Det var et overvældende besøg indenfor med fantastisk lysindfald fra mosaik ruderne. Det var en ligeså stor oplevelse, at studere kirken udefra med dens mange detaljer. Et must at besøge i Barcelona.

1  Tak, 566s_rene