Åben i dag: 08.00 - 18.00

fra 56,50 $
fra 57,95 $
fra 99,00 $
Anmeldt d. 29. juni 2016 fra mobile enheder

Jeg kan ikke andet end udtrykke min dybeste respekt for Antoni Gaudi som havde en så anderledes forestilling om etableringen af et Guds hus. Kirken er præget af fordybelsesmuligheder i et rum som på tværs af forskellige trosretninger inviterer ind og alligevel ud, midt i skovens dybe ro. Lysindfaldet er genialt udtænkt, som følger solens gang og farvevalget i glasmosaikkerne er en Picasso værdigt
Bibelhistorierne fortælles uden på kirken for at nå det publikum som normalt ikke ikke kommer indenfor i en kirke.
Mageløs oplevelse som endnu har en udvikling for sig

Tak, akselogg
Anmeldt d. 29. juni 2016 fra mobile enheder

Det var et overvældende besøg indenfor med fantastisk lysindfald fra mosaik ruderne. Det var en ligeså stor oplevelse, at studere kirken udefra med dens mange detaljer. Et must at besøge i Barcelona.

1  Tak, 566s_rene
Anmeldt d. 28. juni 2016

Bestilte billetter hjemmefra med en tid på hvornår vi kunne komme ind, så vi ikke skulle stå i kø, meget effiekivit.
Imponerne lysindfald fra de farvet vinduene i kirken, utroligt mange detalier, og Gaudi har tænkt meget over hele idéen med kirken.
Hvis jeg var kirkegænger, ville jeg sige at kirken var for moderne, der manglede den trygge varme som der er i de gamle Romersk-katolske kirker.
Rigtigt mange mennesker, og audioguiden er ikke den bedste.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, ZitaL821
Anmeldt d. 27. juni 2016 fra mobile enheder

Husk at reservere på forhånd over nettet og få rabat selv om du står forrest om morgenen er der ingen ledige pladser alt er på tids bestilling
Men når dette er gjort er det en virkelig stor oplevelse at se denne kirke som forventes færdig i 2026
Selv om de stadig bygger er det en oplevelse at se denne kirke som er et Gaudí værk med helt fantastiske lys igennem ruderne og de smukke ting i denne bygning
Husk også at se det underste
Et must ved besøg i Barcelona

3  Tak, Lars B
Anmeldt d. 22. juni 2016

Fantastisk byggeri af Gaudi. Det er som at se et eventyr slot fra Disney eller noget I den stil. Gaudi var et geometrisk og fysisk geni der brugte naturens byggemetoder. Tillige med en fantastisk sans for detaljer og lys.
Øjnene bliver ikke mætte af at studere alle mulige bygge detaljer. Besøg rummet med gaudis teorier I et lokale på nordsiden af katedralen og kælderen med beskrivelse af byggeriet og masser af modeler.

Dato for oplevelse: marts 2016
1  Tak, meyer60