Åben i dag: 09.00 - 19.00

fra 37,17 $
fra 56,58 $
fra 40,77 $
Anmeldt d. 25. april 2016

Det kan anbefales at bestille billetter på forhånd. Børn er gratis, men billetter skal også bookes til dem fordi museet kun har en vis kapacitet. Man bestiller indgang til et bestemt tidspunkt. Museet viser mest Picassos tidligere værker, og for at børn kan få noget ud af det kan det anbefales at forberede sig lidt før man kommer.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Whau
Anmeldt d. 20. april 2016

Køb billet i forvejen (hjemmefra), for der er lang kø hver dag - bare for at komme hen til billetsalget. Dejlige værker og specielt sjovt at se flere variationer af det samme motiv. Super museumsshop (kan besøges uden billet til museet). Selve bygningen er et besøg værd.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Anonym731
Anmeldt d. 9. marts 2016 fra mobile enheder

Besøg stedet, hvis du er interesseret i de tidlige værker. Resten præsenteres og ses langt bedre på andre museer.
Mangelfuld ift informationer om hans personlige og kunsteriske liv.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, E_Denmark2013
Anmeldt d. 19. juli 2015 fra mobile enheder

Et lille fint museum i det Gotiske kvarter. Vi fik et indblik i malerens maler udvikling i de tidlige år. At han mestrede så mange teknikker og at han var så talentfuld fik vi en god forståelse for. Et flot museum med en god butik.

Dato for oplevelse: juli 2015
1  Tak, 329lenek
Anmeldt d. 10. juli 2015 fra mobile enheder

Så er det også set. Man følger Picassos udvikling fra ung maler til den maler vi alle husker. Der var rigtig mange malerier og også rigtig mange mennesker, men man kunne da godt komme til over alt. Ok museum, men savnede nogle af hans helt store værker

Dato for oplevelse: juli 2015
15  Tak, SR171