“Spændende Vietnam”
Anmeldelse af Bun Bo Vietnam

Bun Bo Vietnam
nr. 1.103 af 11.155 Restauranter i Barcelona
Køkkener: Vietnamesisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Barri Gòtic (det gotiske kvarter)
Anmeldt 17. juli 2017

I følge vores to vietnamesiske venner, som vi spiste med, er maden ikke helt autentisk, men alligevel en god smagsprøve på vietnamesisk kogekunst. Sjov indretning, god stemning og venligt personale gør det til en god oplevelse.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, GPOKJ

Anmeldt 27. april 2017 fra mobile enheder

Vi ringede til dem inden vi kom men man kan ikke bestille bord. Det er først til mølle! Men vi var heldige at få et bord. Der er sjovt dekoreret og maden var virkelig god og til en helt fair pris.

Dato for besøg: april 2017
Tak, 111madsa
Anmeldt 1. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi bestilte lidt af hvert: starters, main, smoothies og drinks. Altsammen var rigtigt godt og billigt. Stedet havde en hyggelig atmosfære og venligt personale.

Dato for besøg: oktober 2016
1  Tak, Michael H
Anmeldt 7. juni 2016 fra mobile enheder

Var her med en bekendt, inden vi skulle videre i byen. Vi besøgte steder da det var blevet anbefalet, og blev positivt overrasket! Efter at have været i Asien, var det godt med noget mad, som faktisk levede op til det! Det smagte så godt, og prisen var til at overkomme.. Helt klart et besøg værd

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Rikke J
Anmeldt 14. april 2016

Vi har efterhånden været i Barcelona mange gange, og et sted vi altid vender tilbage til er Bun Bo Vietnam ved Calle Sagristans torvet - tæt på den lille cathedral.
Restauranten har et udvalg af lækre friske vietnamesiske forretter (wontons, rispapirsruller, forårsruller mv.) samt lækker pho suppe og salater. En ekstra bonus er deres lækre og billige drinks! Det kan klart anbefales.

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, SophiaSif

Rejsende, der kiggede på Bun Bo Vietnam, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i Bun Bo Vietnam? Fortæl om dine oplevelser!