“Sveræn vinmenu”

Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Eixample
Anmeldt 16. maj 2018

En helt igennem fantastisk oplevelse

Vi var så heldige at få tilbudt "Køkkenbordet," hvilket vil sige et bord i forbindelse med jkøkkenet, hvor vi kunne nærstudere madlavningen - og det var spændende.

maden var fantastisk og betjeningen utrolig behagelig og professionel.

Vinmenuen "fra landet" var suverænt sammensat med videreudviklinger af klassiske tapas perfekt parret med nogle af de bedste vine, jeg nogensinde har smagt.

Som afslutning fik vi et besøg i en del af restaurantens berømte vinkælder.

Med en pris på 115 euro for 3 personer (inkl. vin), er det klart et sted der skal besøges.

Tak, rasmus k

Anmeldt 18. november 2017 fra mobile enheder

Besøgte monvinic med en ven der havde en del fødevare allergier og fik en super betjening såvel som omsorg for at hendes allergier ikke blev udfordret. Servicen af såvel restaurant chefen som vin tjeneren var bare perfekt - jeg kommer helt sikkert igen.

Tak, JensBald
Anmeldt 27. september 2017

Selv på sæsonens sidste dag var tjenerne i højeste gear. Maden var lækker og vinen endnu bedre. Utrolig venlig og imødekommende værtinde, der sørgede for, at der ikke manglede noget. Et must for dig, der vil opleve mad og vin i perfekt samspil.

Tak, Cecilie L
Anmeldt 5. august 2017 fra mobile enheder

Super flot restaurant, der har fuldt styr på, hvad de laver. Fantastisk personale med forstand på vine, mad og service.
Helt klart anbefalelsesværdigt!

Tak, Maria R
Anmeldt 9. november 2016 fra mobile enheder

Gode vine på glas, men lidt begrænset udvalg sf spanske hvide og røde vine.
Gode udvalg af tapas og desserter

Tak, LDAM_12

Rejsende, der kiggede på Monvinic, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i Monvinic? Fortæl om dine oplevelser!