“Fantastiske tapas fed atmosfære”
Anmeldelse af Vinitus

Vinitus
nr. 250 af 10.951 Restauranter i Barcelona
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Eixample
Anmeldt 1. juni 2018 fra mobile enheder

virkelig lækker og meget velbesøgt. spiste en sen frokost. kom tilfældigvis forbi og så hvor velbesøgt det var.

Super frisk og meget lækre retter

Tak, RasmusA75

Anmeldt 12. januar 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte Vinitus flere gange under Vores ophold i Barcelona, da dette lå 250 meter fra Vores hotel, vi fik en god oplevelse hvergang og maden ligger et stykke over det gennemsnittet tapas. Vi kan god lide at sidde i barer og dette var også godt her med opmærksomme tjenere og god stemning. Vi var opmærksomme på tidspunkterne vi ankom på da der er mange der står og venter på bord når de ankommer for sent.
Der er value for money.
Vinitus er bestemt et sted vi kommer igen og dette kan varmt anbefales

Tak, BarJaica
Anmeldt 27. november 2017 fra mobile enheder

Det her sted har det hele! Stemning, god mad, god betjening og vin.
Man sidder tæt og hyggeligt og vi oplevede overskud hos tjenerne selv om der var travlt (kø på gaden).
Vi spiste os mere end mætte i 8 tapas, men følte samtidig der var masser vi ikke havde smagt. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Kenneth A
Anmeldt 10. november 2017 fra mobile enheder

Super god tapas og betjening. Vi fulgte igen tripadvisor og må give andre anmeldere ret! 6 retter passede til to pers.

Tak, Marianne B
Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi havde fået anbefalet Vinitus af et vennepar, men blev desværre skuffede. Der var rigtig mange mennesker på restauranten og også kø da vi kom, og servicen inden vi fik et bord var rigtig god. Desværre var servicen inde i restauranten helt elendig, og det var tydeligt at tjenerne ikke brændte for det. Vi spurgte hvad hun kunne anbefale, hvorefter tjeneren pegede på én tapas (pommes frites med spejlæg) og kiggede væk. Hun tog vores bestilling og gik inden hun havde spurgt om drikkevarer. Garanteret et fedt sted hvis man er til cool up-beat spisesteder hvor der er mange mennesker, men hvis man vil have god mad og sjæl, er der absolut andet bedre i Barcelona. Vi tog desserten et andet sted!

Tak, Stine C

Rejsende, der kiggede på Vinitus, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i Vinitus? Fortæl om dine oplevelser!