“Fuldstændig fantastisk”
Anmeldelse af Brunelli's Steakhouse

Brunelli's Steakhouse
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Fuldstændig fantastisk og perfekt kød. Service i top og alt blev fuldendt i de skønneste omgivelser.
Åben køkkenet, hvor man kan følge med hvad der sker og kødet opbevares i stort glad køleskab.
Meget indbydende og lækkert!
Et besøg værd

Tak, nathasjafalk

Anmeldt 4. januar 2020 fra mobile enheder

Fuldstændig FANTASTISK og ud over det sædvanlige og hvad man kan forvente!!!!

Fik en Rib Eye som havde modnet i 28dage og jeg tror aldrig jeg har fået så god en bøf før (og har prøvet en del bøffer)

Betjeningen var nærværende og tilstede og vi kunne mærke at de havde tid til os.

Vi købte en vin og tjeneren kom regelmæssigt og sørgede for at vi havde vin i glasset. (Det ser man sjældent)

Når hovedretten var spist så sørgede de for at bordet var rent og pænt mens vi sad og hyggede os og samlede kraften til at kunne spise dessert.

Desserten som var husets egen var også rigtig god.

Kunne jeg give flere stjerner så gør jeg gerne det

Tak, JohnniReg
Anmeldt 21. januar 2018

Vi besøgte Brunelli's og fik en rigtig positiv overraskelse.
Meget høj kvalitet af service, mad og samlet oplevelse. Helt sikkert et sted man skal besøge! Restauranten ligger ud til havet og klipperne og i løbet af aftenen ruller de vinduet ned så man kan høre bølgerne. Vi var tre personer og fik den store menu samt vin og en drink og kom af med 100 Euro. Rigtig god pris for det vi fik.

Dato for besøg: februar 2017
2  Tak, Isabell J
Anmeldt 16. januar 2018 fra mobile enheder

Vanvittig kød oplevelse! vi fik prøvet en masse forskelligt kød og bad tjeneren om at anbefale en kanarisk vin. Han var utrolig kompetent og dygtig.
Dejligt sted hvor man nemt kan sidde i ro og fred. Kan klart anbefales!

Dato for besøg: januar 2018
2  Tak, Dan M
Anmeldt 19. december 2017 fra mobile enheder

Fremragende frokost, veltilberedt og velsmagende. Kød af højeste kvalitet, god og professionel betjening. Fin sammenhæng mellem pris og kvalitet. Kan Anbefale at bestille bord.

Dato for besøg: december 2017
1  Tak, 598j_rgenn

Rejsende, der kiggede på Brunelli's Steakhouse, kiggede også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du været i Brunelli's Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!