“Fantastisk udsigt”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 5 websites mere!
Atlantic Mirage Suites & Spa
Vurderet som nr. 34 ud af 82 hoteller i Puerto de la Cruz
Anmeldt 30. december 2016

Lidt ældre hotel, men med nyt badeværelse. Fantastisk udsigt over Atlanterhavet, men desværre vender altanen mod nord, og i december, hvor vi var der, var det få dage, hvor man kunne sidde på altanen. Pga. utætte døre var der også ret koldt på overskyede dage. Ingen mulighed for opvarmning. Vi brugte tæpper til at tage den værste træk.
På plussiden kan nævnes fine, brede senge, der kan rykkes sammen til en dobbelt. Rigtige dyner, som det var godt at putte sig under på kolde dage, og rengøring helt i top. Køkkenet meget skrabet. Pengeskab på værelset, men der skulle betales for det (mærkeligt). Wifi kun i receptionen. Bortset fra et lillebitte stykke sæbe til 14 dage ingen toiletartikler på badeværelset. Der skal betales 30 € i depositum for lån af en kaffemaskine (!) Fra altangangen med indgang til værelset sydvendt udsigt til Teide.

• Overnattede: December 2016, rejste som par
Tak, Hanne V

Anmeldt 4. januar 2013

Ank. 9dec.2012 boede fem dage med fantastisk udsigt, havet forandrer sig hele tiden.
Der boede mange +60 på hotellet, ingen støj kun havets brusen.
Værløse. Er kolde da hotellet ligger mod nord og helt ud til havet, der var rigtige dyner og SUPER lækkert sengelinned, ikke som på andre billige hoteller hvor sengelinned er meget tyndslidt, her var det kvalitet. Meget rent hotel, vi spiste een gang i rest. Men det var ikke noget at prale af.
Lidt underholdning om aftenen, der var mange spanier som boede her og de dansede, meget hyggeligt for os der heller ikke er helt unge mere.
Vi gik ad de 331trappetrin ned til byen flere gange, det er en dejlig tur hvis man har ben-tøj til det, vi gjorde en lille pause på opturen efter den dejlige middag vi havde indtaget om aftenen, byen er en skøn lille by hvor der er en dejlig atmosfære.
Vi vender helt sikkert tilbage endnu engang til dette område, det var andet år vi var her i byen.
BellaVista kan varmtanbefales hvis man ikke forventer *****stjerner for billige penge, servicen var helt i top, når vi havde problemer sendte receptionisten straks hjælp op til os, bedre service har vi aldrig haft på dyre hoteller.
Tak BellaVista.........vi vender tilbage næste år.

Værelsestip: Vi boede på 9.etage midt for.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: December 2012, rejste med venner
2  Tak, Inger Marie R
Anmeldt 3. april 2012

Mulighed for at sidde i solen på den anden side ved indgangen til værelset - hvor der var flot udsigt over Teide.
Der er meget stille på hotellet, de fleste er pensionister.
Morgenmad 4 E - Aftensmad med vin 10 E.
Fri pasword til Internet fås i receptionen.
Mange trapper ned til byen - tag en billig taxa 4 E hjem.

• Overnattede: Marts 2012, rejste med venner
Tak, BirtheAndersen
Anmeldt 13. marts 2012

Var afsted 26. februar i 2 uger. Altid skygge på værelset, utæt dør til balkonen, så den blev tapet til. Meget få køkkenremedier. Kun rec. kunne engelsk, poolbaren var lukket. Kedelige lokaler. Man kan få mange bedre hoteller til den pris.

• Overnattede: Februar 2012, rejste som par
1  Tak, Sus G
Anmeldt 7. marts 2012

En meget smuk udsigt, men hotellet ligger desværre konstant i skyggen. Ingen sol på balkonen, og dermed heller ikke nogen mulighed for varme på værelset. Vi var afsted sidst i februar, så det gjorde bestemt heller ikke værelset varmere Et køkken med mangelfuld udstyr. Det var umuligt at lave nogen former for mad. De ansatte i receptionen virkede total ligeglade med gæsterne, og der var hverken smil eller høflighed.

• Overnattede: Februar 2012, rejste som par
1  Tak, Helleskov
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Puerto de la Cruz
0,2 km væk
Hotel Best Semiramis
Hotel Best Semiramis
Nr. 23 af 82 i Puerto de la Cruz
1.165 anmeldelser
0,6 km væk
Hotel Botanico & The Oriental Spa Garden
Hotel Botanico & The Oriental Sp...
Nr. 1 af 82 i Puerto de la Cruz
Hotel Riu Garoe
Nr. 2 af 82 i Puerto de la Cruz
827 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Atlantic Mirage Suites & Spa? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Atlantic Mirage Suites & Spa

Adresse: Calle Eucaliptus 4 | Urbanización La Paz, 38400 Puerto de la Cruz, Tenerife, Spanien (Tidligere Aparthotel Bellavista Mirador)
Beliggenhed: Spanien > De Kanariske Øer > Tenerife > Puerto de la Cruz
Faciliteter:
Bar/lounge Fitnesscenter Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 34 ud af 82 hoteller i Puerto de la Cruz
Prisområde: 663 kr.-1.467 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Atlantic Mirage Suites & Spa 3*
Antal værelser: 186
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Atlantic Mirage Suites & Spa. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Bellavista Hotel Puerto De La Cruz
Bellavista Puerto De La Cruz

Er dette din TripAdvisor-registrering?