“En gang god, nu ringe”

Køkkener: Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 28. januar 2020

Denne restaurant var vores foretrukne gennem 9 år - maden og betjeningen var god. I fjor var kvaliteten dalet, men som loyale gæster fandt vi selv på undskyldninger.
I år (2020) var madens kvalitet imidlertid så ringe, at vi droppede restauranten efter to besøg.
Første aften var lunken, konfiteret and, hvor man end ikke havde forsøgt at stege skindet sprødt - skind og fedt var en blævret masse.
Anden aften var en smagløs fiskekasserolle, som også blev serveret halvkold. Tjeneren kom forbi og spurgte, om det var okay. Jeg beklagede mig over, at maden var halvkold ved serveringen, men det udløste ingen reaktion, og hvorfor så spørge?
Det kan kikse i ethvert køkken, men kvaliteten er nu så ringe, at det vidner om ligegyldighed og/eller inkompetence. Desværre!

Tak, EricBentzen
compostelanag, Departamento de Comunicación hos La Cazuela, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2020

God eftermiddag, først og fremmest tak for dit besøg. Vi beklager at læse, at dit besøg i vores restaurant ikke lever op til forventningerne. Vi tager godt af din kommentar for at fortsætte med at forbedre vores service. Mange tak og undskyld for ulejligheden.

Anmeldt 23. januar 2020 fra mobile enheder

Ligger ved Strandpromenaden. Tapas var helt ok. Kyllingbryst med lidt slappe pomfritter og ifølge menukort incl. sovs. Den skulle man så betale ekstra for. Vi bestilte en kop kaffe og fik to. Den ene retur. Men den stod på regningen. Da vi bad om at betale. Kikkede tjeneren på os og gik hen og hentede noget mad og satte sig til at spise. Lidt spøjs opførsel

Tak, AnetteOHH
Anmeldt 29. november 2019 fra mobile enheder

Besøgte stedet 2 gange under mit på i Puerto de la Cruz. Begge gange oplevede jeg fremragende service og lækker mad.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Langbak
Anmeldt 21. marts 2018 fra mobile enheder

Dårlig betjening. Jeg følte mig nærmest uvelkommen. Det er ikke ok at løfte øjenbrynene fordi man sender en - ikke bestilt- brødkurv tilbage.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Anette H
Anmeldt 27. december 2017 fra mobile enheder

Vi spiste tapas til frokost her. Fint udvalg som var til at overskue og det smagte fantastisk, især de to typer blæksprutte. Dygtigt og venligt personale. Deres sangria var også virkelig god.

Dato for besøg: december 2017
Tak, lindaoA1265OD

Rejsende, der kiggede på La Cazuela, kiggede også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du været i La Cazuela? Fortæl om dine oplevelser!