“Aftensmad”

Køkkener: Middelhavsområdet
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Vi fik en dorade og en halv grillkylling. Doraden var perfekt. Kyllingen lidt tør. Et meget hyggeligt sted. Hurtige og effektiv betjening. Middel prisniveau.

Tak, AnetteOHH

Anmeldt 26. januar 2019 fra mobile enheder

Da vi skulle bestille vores mad skulle tjeneren lige på toilettet først. Toilettet er tæt ved vores bord.
Maden var ok til prisen. Prisen er lav.
Tjeneren var i meget dårlig humør og han havde meget travlt.
Inden vi var færdig med at spise kom tjeneren med regningen.
Billigt sted men ikke prisen værd.
Mvh
John S

Dato for besøg: januar 2019
Tak, E8851EBjohns
Anmeldt 8. april 2017

En perfekt og autentisk lokal hverdags restaurant hvor du spiser rustik mad sammen med de lokale, billigt og venlig og imødekommende betjening. Prøv lam for 2 hvis du elsker kød.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Morten_Christiansen
Anmeldt 17. marts 2017

Vi kom der til frokost og konstaterede at de fleste tilstedeværende gæster var lokale. Altid et godt tegn.
Vi fik begge fisk, som i modsætning til mange af restauranterne på Playa las Americas ikke var fra fryseren. Velsmagende og perfekt tilberedt. Tilbehøret beskedent men OK. 1 liter af husets udmærkede vin koster 9 €. Betjeningen effektiv og venlig.
I løbet af kort tid var restauranten fyldt, både med lokale håndværkere og turister.
God stemning og god oplevelse.

Dato for besøg: november 2016
Tak, HOLGER D
Anmeldt 10. februar 2016 fra mobile enheder

Vi havde forventet os en hel masse efter hvad vi har læst på tripadvisor
For det første blev vi siddet lige inden for døren så vi havde. Folk på nakken hele tiden og tjenerne løb rund som skulle de til maraton alt blev hastet af sted så det føltes ikke hyggeligt overhoved til hovedret fik vi 2 forskellige slags steak min kones som skulle være en med pebbersovs var fuldstændig magen til min men man havde drysset lidt peber korn på begge skulle være minium stegt men de sejlede begge i blod så det er ikke pengene vær vælg hellere play boy som ligger lige ved siden af

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, teprebn

Rejsende, der kiggede på El Gomero, kiggede også på

Playa de las Americas, Arona

Har du været i El Gomero? Fortæl om dine oplevelser!