Book på forhånd

fra 32,60 $
fra 40,70 $
fra 64,14 $
Anmeldt d. 25. marts 2018 fra mobile enheder

Fantastisk natur. La Canada er en fredet naturpark hvor vulkanen Teide ligger. Spaniens højeste bjerg. Vi kunne desværre ikke komme helt op pga af is. Liften var lukket. Alligevel en meget smuk tur.

Tak, Erik F
Anmeldt d. 20. marts 2018

turen var arrangeret af aarhus charter- den var meget lærerig på en måde som vi alle kunne lide. Informativ og en super oplevelse

Tak, ole650
Anmeldt d. 17. marts 2018

Køreturen til Teide er i sig selv en oplevelse. Hele parkanlægget nedenfor Teide bør besøges. At komme med svævebanen kan være problematisk - enten på grund af vinden - eller på grund af alle de turister, der har fået samme ide.
Tag op i området og gå omkring. Tag et ophold på hotellet deroppe og oplev Teide om aftenen.
Gå ikke glip af den ultimative seværdighed.

Tak, mogens4560
Anmeldt d. 9. marts 2018 fra mobile enheder

Fantastisk flot i fuld solskin. Tag den nemme vej. Mest lige derop hvis man selv kører. Han man planer om tur op med svævebanen så check om den er åben. Var desværre lukket. Jord/klippeskred.

Tak, andersentomc
Anmeldt d. 3. marts 2018

En pragtfuld tur op til Teide, kunne dog ikke komme til toppen, da vejen rundt var lukket på grund af si på vejen, men en dejlig tur i naturparken, og en skøn udsigt med sne på toppen af Teide...solen skinnende da vi var deroppe....

Tak, hanne409