“Must see på Tenerife”

Mt. Teide og Masca Valley Tour i Tenerife
nr. 1 af 379 aktiviteter i Tenerife
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 22. juli 2017

En absolut must see. Helt fantastisk natur der skifter hele tiden. Op- og nedkørsel har vi prøvet fra forskellige sider. Om man behøver hele vejen op med kabelbanen...jo prøv det...også har man været der. Synes måske det er prismæssigt lige i overkanten.

Tak, DK-Glenn
Filtrér

Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

El Teide er helt sikkert et besøg værd.
Det er virkeligt en smuk køretur derop.
Det er et fantastisk smukt syn når man kører ovenover skyerne.
Der findes nogle lækre og hyggelige restauranter på turen også.

Tak, 855anderss
Anmeldt 21. maj 2017

Vi har besøgt Teide 2 gange. En gang med Teide By Night og en anden gang om eftermiddagen. Specielt Teide By Night var meget imponerende. Tænk at stå og se solnedgangen i 3.500 meters højde og mærke så hurtigt natten og nattekulden falder på.

Tak, Verner J
Anmeldt 16. april 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en halvdagstur med bus til Teide. Stor oplevelse, flot natur med en fantastisk guide som fortalte om Tenerifes natur på vejen. Svævebanen til toppen var lukket pga frost på kablerne. Vi syntes alligevel det var en storslået oplevelse.

Tak, Lone E
Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Det er en forholdsvis lang (men smuk) tur op til bjerget, for derefter at tage med en lift videre op mod toppen og så gå det sidste stykke. Det er en af de mest fantastiske udsigter jeg nogensinde har set. Kom ikke helt op, da jeg led af højdesyge.

Husk varmt tøj, da der godt kan være ret koldt deroppe (0°C i april).

Jeg vil anbefale at komme lige som stedet åbner, da der kommer rigtig mange besøgende og det bliver kun flere og flere i løbet af dagen.

Prisen er 27€ pr. person og synes det er en meget fornuftig pris til oplevelsen.

Tak, Michellecl

Rejsende, der kiggede på Volcan El Teide, kiggede også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Tenerife, De Kanariske Øer
Icod de los Vinos, Tenerife

Har du været i Volcan El Teide? Fortæl om dine oplevelser!