“Teide”

Volcan El Teide
Book på forhånd
71,73 $*
og derover
Teide National Park Tour inklusive overførsler og...
nr. 1 af 382 aktiviteter i Tenerife
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 21. maj 2017

Vi har besøgt Teide 2 gange. En gang med Teide By Night og en anden gang om eftermiddagen. Specielt Teide By Night var meget imponerende. Tænk at stå og se solnedgangen i 3.500 meters højde og mærke så hurtigt natten og nattekulden falder på.

Tak, Verner J
Filtrér

Anmeldt 16. april 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en halvdagstur med bus til Teide. Stor oplevelse, flot natur med en fantastisk guide som fortalte om Tenerifes natur på vejen. Svævebanen til toppen var lukket pga frost på kablerne. Vi syntes alligevel det var en storslået oplevelse.

Tak, Lone E
Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Det er en forholdsvis lang (men smuk) tur op til bjerget, for derefter at tage med en lift videre op mod toppen og så gå det sidste stykke. Det er en af de mest fantastiske udsigter jeg nogensinde har set. Kom ikke helt op, da jeg led af højdesyge.

Husk varmt tøj, da der godt kan være ret koldt deroppe (0°C i april).

Jeg vil anbefale at komme lige som stedet åbner, da der kommer rigtig mange besøgende og det bliver kun flere og flere i løbet af dagen.

Prisen er 27€ pr. person og synes det er en meget fornuftig pris til oplevelsen.

Tak, Michellecl
Anmeldt 29. marts 2017 fra mobile enheder

Efter et par dage med skyer kom en dag med sol og blå himmel. Vi tog kabelbanen Teleferico og gik i 3500 meters højde og nød udsigten. Der lå sne få steder. Storslået oplevelse som klart anbefales alle.

Tak, Kai T
Anmeldt 29. marts 2017 fra mobile enheder

smuk landskab på den rå måde. MEN kør derop tidlig, gerne ved åbningstid - for der er lang ventetid hvis man kommer sidst på formiddagen. Her vil du kunne opleve 5 timers ventetid!!!! Og husk at tage lidt ekstra tøj med. Det er ikke for sarte sjæle (meget langt ned!) dårlige lunger - ej heller handicap venligt.

Tak, Britt M

Rejsende, der kiggede på Volcan El Teide, kiggede også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Tenerife, De Kanariske Øer
Icod de los Vinos, Tenerife

Har du været i Volcan El Teide? Fortæl om dine oplevelser!