Book på forhånd

fra 72,10 $
fra 64,14 $
fra 48,80 $
Anmeldt d. 14. januar 2017 fra mobile enheder

Fantastisk Teide tur. Kørte i bil fra Cayota tæt på los christianos - 50 km hårdnålesving med stejle stigninger og kørsel på klippe/bjergvægge. Hård tur. Gode gåture i reservatet. Fantastisk natur. Tog ikke kabelbane helt op
Kørte hjem via los gigantas vejen - meget lettere vej ned

Tak, Tour645102
Anmeldt d. 7. januar 2017 fra mobile enheder

Vi havde meldt os til en busrejse, som var arrangeret af vores tejseselskab TUI.
Turen op og ned var lidt anstrengende, men vi fik en masse gode informationer om nordlige Tenerife og den historiske baggrund for Tenerife.
Opholdet på Teide var udmærket. Det var isnende koldt og det sneede lidt.
Så tag varmt tøj med.
Vi sluttede heldigvis af med smagsprøver på vine med tapas hos en vinhandler i Santa Cruz.

Tak, Leif J
Anmeldt d. 1. januar 2017 fra mobile enheder

Besøger man Tenerife bør man forlade kysten en dags tid og køre op i Teides krater, nationalparken. Det flotteste landskab vi har oplevet.

Tak, Bodil S
Anmeldt d. 30. december 2016 fra mobile enheder

Helt unikt fauna, meget skønt sted at se stjerner og sol nedgang - det er helt sikkert turen værd - men tag vinter tøjet med der er tit sne deroppe

Tak, Thode851
Anmeldt d. 30. december 2016 fra mobile enheder

El teide er en fin vulkan hvor der er to muligheder for at komme op. Man kan bo på et hotel der ligger lige i nærheden. Eller man kan køre en lang tur gennem bjergene. Og når man kommer op er der en svævebane Hvis det har været dårligt vejr i flere dage skal man helst bestille billet til svævebanen på forhånd. Der er også mulighed for nat ture.

Tak, Brian A