“Tja..... ”

Tenerife Mt Teide Cable Car Round-trip Billet
nr. 1 af 455 aktiviteter i Tenerife
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 28. januar 2017 fra mobile enheder

Var ved Teide for 15 år siden og der var den lukket pga vejret. Har nu været det igen, og den var igen lukket. Det var bidende koldt, men smukt.
Snakkede med en lokal senere på dagen ; hun havde været på Teide mange gange i sit Liv, men aldrig nået toppen da der var lukket hvert gang.
Så sæt ingen forventninger til toppen men nyd det smukke område.

Tak, Tjavse
Filtrér

Anmeldt 14. januar 2017 fra mobile enheder

Fantastisk Teide tur. Kørte i bil fra Cayota tæt på los christianos - 50 km hårdnålesving med stejle stigninger og kørsel på klippe/bjergvægge. Hård tur. Gode gåture i reservatet. Fantastisk natur. Tog ikke kabelbane helt op
Kørte hjem via los gigantas vejen - meget lettere vej ned

Tak, Tour645102
Anmeldt 7. januar 2017 fra mobile enheder

Vi havde meldt os til en busrejse, som var arrangeret af vores tejseselskab TUI.
Turen op og ned var lidt anstrengende, men vi fik en masse gode informationer om nordlige Tenerife og den historiske baggrund for Tenerife.
Opholdet på Teide var udmærket. Det var isnende koldt og det sneede lidt.
Så tag varmt tøj med.
Vi sluttede heldigvis af med smagsprøver på vine med tapas hos en vinhandler i Santa Cruz.

Tak, Leif J
Anmeldt 1. januar 2017 fra mobile enheder

Besøger man Tenerife bør man forlade kysten en dags tid og køre op i Teides krater, nationalparken. Det flotteste landskab vi har oplevet.

Tak, Bodil S
Anmeldt 30. december 2016 fra mobile enheder

Helt unikt fauna, meget skønt sted at se stjerner og sol nedgang - det er helt sikkert turen værd - men tag vinter tøjet med der er tit sne deroppe

Tak, Thode851

Rejsende, der kiggede på Volcan El Teide, kiggede også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Tenerife, De Kanariske Øer
Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du været i Volcan El Teide? Fortæl om dine oplevelser!