Hotels.com
ZenHotels.com
1.409 kr.
Anmeldt d. 12. marts 2023 fra mobile enheder

Et virkeligt godt hotel til prisen!

Vi havde værelse med udsigt til vandet

Morgenmaden er super og betjeningen er i top.

Swimmingpoolen er dejlig varm.

Rent og pænt.

Dejlig balkon med kanon udsigt

Dette hotel ligger meget centralt

Topkarakter herfra

Dato for ophold: marts 2023
1  Tak, eneren
Anmeldt d. 16. januar 2019

Dette hotel ligger perfekt, hvis man ikke kan vælge mellem storbyferie og strand ferie. Her får man begge dele i gåafstand. Man har den store hvide strand til den ene side af hotellet, og byen til den anden.
Selve hotellet er rent og pænt. Der er en dejlig og imødekommende betjening fra hotellets personale. Hotellet har en rigtig fin solterrasse med pool, og der udleveres store badehåndklæder til brug her og ved stranden. Eneste minus vi fik øje på, var de ekstremt langsomme elevatorer på hotellet. Det er dog kun en detalje, der ikke vil forhindre, at vi helt klart er parate til at besøge dette hotel igen.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Bente N
Anmeldt d. 3. april 2018 fra mobile enheder

Hotellet ligger fantastisk lige ned til stranden hvor der er massere af gode spisesteder.

Værelserne er velindrettet med dejlig balkon med udsigt til vandet.

Morgenmaden var helt i top.

Personalet er i møde kommende og hjælpsomme og hjalp bos blandt andet med at lejebil som blev leveret og afhentet på hotellet.

Skønt pool område med hvor man kan nyde bølgernes susen.

For os en god oplevelse som kan anbefales.

Dato for ophold: april 2018
Tak, 155j_rgent
Anmeldt d. 8. september 2017

Fantastisk udsigt når du vælger balkon og god beliggenhed. Super morgenbuffet. Dejligt pool område. Nemt at komme rundt med busser. Hotelpersonalet er forholdsvis dårlige til engelsk. Vejret er skønt men blæsende. ****+

Værelsestip: 5.sal er midt i og godt, elevatorer og sliske til kørestole.
Dato for ophold: september 2017
Tak, LarsOluf
Anmeldt d. 17. februar 2017 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed, godt værelse, rigtig god rengøring. Så skulle alt være godt, men...morgenmaden var ikke noget særligt og hvad værre var, at lokalet var umuligt. Akustikken dårlig så man blev helt stresset af at sidde der og personalet løb rundt tilsyneladende uden system. Ingen reception eller der var to skriveborde der udgjorde receptionen - ikke særlig kundevenligt. Så sådan set ok men ihvertfald ikke til de fem stjerner der står hotellet har.

Dato for ophold: februar 2017
Tak, Hardy P