14 personer kigger på dette hotel
2.358 kr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Barcelo.com
3.369 kr.
Refusionsberettiget før søn. 17. mar.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Nyd godt af eksklusive priser
2.358 kr.
Få bonusser med One Key
Anmeldt d. 23. april 2023

Et helt igennem fantastisk hotel, med utroligt serviceminded og glad personale.
Vi har så heldige at bo en uge i en suite, og der manglede intet. Jeg vil specielt fremhæve adgangen til pool og bar området på taget, som følger med, når man bor i suite eller junior suite.
Det er helt sikkert et hotel, som vi vil besøge igen.

Dato for ophold: april 2023
Tak, Hh G
Anmeldt d. 27. marts 2023

Et dejligt hotel, med et højt serviceniveau. Vi troede vi ville være omgivet af byliv og restauranter, men vores undersøgelser inden rejsen, var åbenlyst ikke grundige nok. Der var 40 minutters gang til den gamle bydel og 40 minutters gang til stranden i Las Palmas. Det var vi ikke forberedt på, så vi kørte en del i Taxa, som til gengæld er meget billigt. Vi havde en dejlig ferie og fik endeligt set og oplevet Las Palmas.

Værelsestip: Vi troede hotellet lå i centrum af et pulserende byliv. Det gjorde det ikke. Hotellet var smukt og velholdt.
Dato for ophold: marts 2023
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Bjørn S
Anmeldt d. 23. august 2022

Vi boede på dette smukke hotel en uge i juli 2022
Vores værelse var smukt, rent og lækkert og selve hotellet er et overflødighedshorn af skønhed. Overalt er der kælet for detaljerne.

Vi havde bestilt morgenmad på hotellet hele ugen. Det fortrød vi ikke.
Den blev indtaget i smukke omgivelser og der var mange lækre ting at vælge imellem.

Al personalet på hotellet var yderst servicemindede og venlige.
Dog må vi fremhæve Giorgio, som arbejder ved poolen. Han gav alle gæsterne en helt fantastisk behandling hver eneste dag.
Det var sjovt at se kontrasten mellem ham og den anden, som også arbejder der.
Giorgio var super opmærksom og venlig. En kæmpe force for hotellet. Hans venlighed og hotellets skønhed, er det man husker bedst fra ferien.

Hotellet ligger i et lidt trist område og man skal gå et godt stykke, for at komme til gode restauranter og byliv.

Dato for ophold: maj 2022
1  Tak, 385marialuisah
Anmeldt d. 5. februar 2022

Hotellet er godt, men dog præget af, at det er med i en kæde af hoteller, som let bliver upersonlige. I restauranterne findes f.eks. ikke menukort, men Ipads som ikke fungerer tilfredsstillende med det resultat, at vi ofte var usikre på, hvad vi havde bestilt. Det reddes heldigvis af personalet i morgenmadsrestauranten José Manvel, Bibi og flere andre.De gør alt hvad de kan for at man føler sig set og forkælet. Poolområdet fungerer fint ikke mindst takket være lederen der. Han sørger også for at der er orden og alle ønsker bliver opfyldt. Vi kommer med glæde tilbage.

Dato for ophold: januar 2022
1  Tak, Birthereese
Hotel- cmanager, Owner hos Santa Catalina, a Royal Hideaway Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. april 2022

Bäste Gäst,
tack för att ni valde att recensera er vistelse.

Modtag vores oprigtige undskyldning for ikke at leve op til dine forventninger til vores køkken og restaurant service. Vi har gennemgået dine kommentarer med de berørte afdelinger, og vi er sikre på, at de vil hjælpe os med at forbedre oplevelsen fremadrettet. Vi arbejder meget hårdt for at overgå vores gæsters forventninger, og din anmeldelse opfordrer os til at fortsætte med vores bestræbelser på at give dig og alle andre gæster en mere tilfredsstillende oplevelse ved fremtidige besøg.

Vi håber altid på at få lov til at byde jer velkommen tilbage.
Bibiana

Guest Experience Manager - Santa Catalina, a Royal Hideaway Hotel

Anmeldt d. 5. januar 2022 fra mobile enheder

Et helt igennem dejligt hotel, med flot indrettet værelser, i fin “gammel” stil og hyggeligt. Vi havde adgang til poolen på taget og det kan vi virkelig godt anbefale.
Dog kunne vi godt ønske os nogle bedre hovedpuder.
Og så en bemærkning til morgenmaden - bacon skal ikke koges men steges sprød!

Værelsestip: Bo højt
Dato for ophold: december 2021
1  Tak, Carsten S
Hotel- cmanager, Owner hos Santa Catalina, a Royal Hideaway Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. januar 2022

Kære Carsten.

Mange tak for du gav dig tid til at anmelde jeres ophold.

Tak fordi du påpeger skønheden og komforten ved vores værelser og selve hotellet som er designet til at gøre vores gæsters ophold så behageligt som muligt med designmøbler og den nyeste teknologi, idet vi er fuldstændig klar over, at attraktiv indkvartering spiller en nøglerolle i vores gæsters samlede ferieoplevelse. Vi hører ofte fra især danskere at Bacon skal være sprød, mens andre nationaliteter ønsker den som vi laver den, det er et kompromi vi løbende evaluerer, og overvejer om der skal være begge slags. Vi sætter enormt stor pris på din feedback, og din bemærkning om bedre puder er også noteret. Vi glæder os over at i nød vores pool på taget, samt selve opholdet, og vi håber i fik samlet gode oplevelser sammen under opholdet.

Vi takker for de gode karakterer, og håber en anden gang at kunne byde velkommen til jer.

Guest Experience Manager - Santa Catalina, a Royal Hideaway Hotel