“Hyggeligt lille spisested”
Anmeldelse af Bon Vent Cafe&Bar

Bon Vent Cafe&Bar
Køkkener: Middelhavsområdet
Anmeldt 22. september 2017 fra mobile enheder

Super lækker tapas tallerken. Venlig betjening. Der kan ikke bestilles bord, men absolut et besøg værd, selvom man må vente på et ledigt bord.

Tak, annemunklevinsky

Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Dejlig pasta med kødsovs. Ventede lidt længe på maden, men der var også travlt til frokost. Ligger hyggeligt i den gamle bydel.

Tak, charlotte7190
Anmeldt 10. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad og super vinudvalg. Der kan ikke bestilles bord men der siddes i kø. Brugte ventetiden på at delen god flaske vin. Ventetiden var ca 30 min. Overskueligt menukort med lokale retter til rimelige priser. Smagte helt fantastisk og stemningen på det lille spisested var helt i top. Skal prøves

Tak, Passus
Anmeldt 3. juni 2017 fra mobile enheder

Du er nødt til at bestille frokost her, maden er helt suveræn god.
Priserne er lave og portionerne store.
Virkeligt autentisk sted med hjemmelavet mad af kvalitets produkter.
Og selvfølgelig en venlig og sød betjening ❤️

Tak, DenconCenter
Anmeldt 14. juli 2016

Vi bestilte en 1/2 portion Tapas og en almindelig portion nachos. Der var rigelig mad til to også for kun 15€ plus drikkevare. Virkelig høflig betjening dog virkede han lidt stresset da flere gæster måtte gå forgæves, da der desværre ikke er ret mange borde.
Men en super fin oplevelse. Kan kun anbefales.

Tak, godmadnu

Rejsende, der kiggede på Bon Vent Cafe&Bar, kiggede også på

Can Pastilla, Mallorca
Can Pastilla, Mallorca

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du været i Bon Vent Cafe&Bar? Fortæl om dine oplevelser!