Google
fra 62,04 $
fra 131,24 $
fra 81,13 $
Anmeldt d. 6. marts 2020

Denne lidt upåagtede strand skal man ikke kimse af. Hvor finder du en lækker sandstrand midt i byen. Der er altid læ og du kan stort set sole hele året rundt. Fra april er der tilmed to gode restauranter/barer på selve stranden.

Dato for oplevelse: marts 2020
1  Tak, Solkongen013
Anmeldt d. 2. september 2019

Maaaange gæster. Lækre stole til leje, god “bar”, lækker restaurant, hvor vi spiste godt. Måske for få toiletter på stranden?

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, Karen Vind A
Anmeldt d. 15. oktober 2018

Ren strand med Toiletter og brus mange livredere muglighed for at få hjælp til at komme i vandet hvis man er handikappet, fantastisk god strand.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, flemmingbop
Anmeldt d. 21. august 2018

Lækkert vand og dejligt sand. Parasoller og ligge stole kan lejes for en mindre formue, men sandpladsen er stadig gratis...og vandet også. Så frem med håndklædet og find en plads i mylderet.

Dato for oplevelse: august 2018
1  Tak, Gourmet_Chefen
Anmeldt d. 7. september 2017

Denne by kan varmt anbefales. Vi boede på et super hotel lige ved bugten, og derfra var der kort afstand til den maleriske og skønne by Cala Mayer med rigtig mange gode spisesteder/ restauranter, og mange smukke steder.

Dato for oplevelse: oktober 2016
Tak, Isteen03