“Lækker mad”

Køkkener: Indisk
Kvarter: Can Pastilla
Kvarter: Can Pastilla
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Lækker mad, fair priser og god betjening.
Fin menu og tjenerne er meget gode til at vejlede. Anbefales.

Tak, annemariew339

Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

Tjenere søde og rare. Snakkede lidt lavt men meget service mindet. God og velsmagende mad og hurtig betjening.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, smurfds88
Anmeldt 5. juni 2019 fra mobile enheder

Vi var 3 personer afsted og fik 2 forretter samt en Curry hver. Maden var rigtig lækker og der var rigelig af det. Priserne er ok. Vil klart anbefale dette sted

Dato for besøg: juni 2019
Tak, maibrittp
Anmeldt 1. april 2019 fra mobile enheder

På TripAdvisor fik denne restaurant gode anmeldelser, og den lever fuldt ud oppe til dette. Fantastisk dejligt og vel smagende mad og super venligt og opmærksomt personale.
Yderste rimelige priser.

Dato for besøg: april 2019
Tak, 669perr
Anmeldt 6. april 2018 fra mobile enheder

Super lækkert mad samt fantastisk service.. Vi kan klart anbefales til andre besøgende i Arenal. :-)

Dato for besøg: april 2018
Tak, Ganitha S

Rejsende, der kiggede på India House, kiggede også på

Palma de Mallorca, Mallorca
Playa de Palma, Mallorca

Har du været i India House? Fortæl om dine oplevelser!