Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.491)
Filtrer anmeldelser
2.491 resultater
Medlemsvurdering
824
1.005
449
133
80
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
824
1.005
449
133
80
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 2.491 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Har boet 14 dage på dette hotel. Hotellet er lidt slidt men det opvejes af den venlige og profesionelle service de yder. Stort udvalg af forskellige retter i buffeten. Særlig poolområdet er dejligt og især de grønne områder m træer og græs. Ydermere er der dagligt flere afgange m shuttlebusse til strand.
Det er let at tage offentlige busser( busstoppested lige udenfor hotellet) til Palma. Kan varmt anbefale hotellet.

Overnattede: juli 2018, rejste med familie
Tak, Lene M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 30. juli 2017 fra mobile enheder

Vi boede ti dage på hotellet og var rigtigt glade for det. Gode værelser med airconditioner, god mad og ikke mindst en lækkert pool.

Vi havde all-inklusive og det var rigtigt godt. Hver morgen var der morgenmad fra kl. 7 til kl. 10.30. Den bestod af brød, pålæg, æg, cornflakes mv., yoghurt, frugt, grønsager, pølser, bagte bønner, pandekager, kager, kaffe, the, kakao, juice, sodavand og meget andet. Godt og meget at vælge i mellem.

Frokost og aftensmad kunne godt mindre om hinanden, men med større udvalg om aftenen. Der var altid salat, brød, noget kød, pasta med en eller anden sauce til, fisk, grønsager mv. I børnebuffeten var der som regel pizza, burger eller lignende og pomfritter. Rigtigt god mad. Derudover var der altid et område med desserter. Og der var altid is.

Endeligt var der snacks fra kl. 21:30 til kl. 23.00 med hvad der virkede som rester fra i løbet af dagen.

Udover selve restauranten var der også to mindre spisesteder i poolområdet. Et sted med pizza og pasta. Det andet sted havde burger, toast (kaldet sandwich), nuggets og kyllingebryst. Disse var kun åbne fra kl. 11 til kl. 17.

Alt i alt var vi rigtigt godt tilfredse med maden på stedet.

Poolen var rigtigt lækker. Stor og dybere end normal, men der er også en børnepool. Poolen var ren og pæn. Der blev hele tiden ryddet op. Selvom at hotellet var fyldt, føltes poolen aldrig overfyldt.

Selve poolområdet var ret godt. Massere ad liggestole og massere af skyggeområder. Der er selvfølgelig altid kamp om liggestolene, men det var ikke noget stort problem.

I poolen området er der også en bar, hvor at man kan få sodavand, øl, vin, sangria, slush-ice, softice og forskellige drinks. Fin service.

Der er også er animation team på hotellet, som arrangere børnelege, forskellige konkurrencer, underholdning om aftenen mv. De var rigtigt gode. Der skete noget hele tiden og om aftenen inden aftenens underholdning blev dagens vindere kaldt på scenen og fik et diplom.

I det hele taget er hotellets personale søde og imødekommende.

Hotellet havde lige fået et computer rum under hotellets indendørs bar. Det var for børn under 18 og havde PlayStation på storskærm og en wii. Der skulle også komme pc'er, men de var ikke kommer endnu. Men der var køligt og lækkert. I det hele taget virkede som om at de var ved at opgradere hele hotellet.

Hotellet har en bus, der køre til Palmanova Beach hver halve time. Alternativ kan man gå til den lokale strand 800 meter væk. Og der gå en bybus lige udenfor hotellet til Palma, som koster €1,50 per person.

Det eneste minus ved dette hotel er at området der ligger i ikke er så interessant. Men selve hotellet er rigtigt lækkert. Og selvom at der er fri bar, så oplevede vi ikke noget ubehageligt. En hygge og god stemning. Da baren lukker kl. 24.00 er der også ro om natten.

Mallorca er ikke så stor, så vi lejede en bil på hotellet (i samarbejde med Eurocar). Rimeligt billigt (€53 + forsikring). Så vi var rundt og se øen. Så selve om området ikke er så spændende, så kan man nemt komme rundt og opleve noget.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Henrik B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BQHoteles, Director Comercial hos BQ Belvedere Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. august 2017
Google Oversæt

Dear guest,
Thank you very much for your nice opinion!
We are very happy to hear that you had a good experience at the BQ Belvedere Hotel! We would be very proud to have the opportunity to welcome you back again in a future!
With warm regards,
BQ Hoteles.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. april 2017

Selve hotellet er fint. Der er rent og pænt de fleste steder, dog ligger der madrester fra aftenen før i restauranten til morgenmaden, hvilket er meget ulækkert. Værelserne er fine, med en god stor altan. Sengene er elendige, og man er bange for at de går i stykker når man vender sig i dem. Vi fik dog ekstra puder uden at bede om det, da de kunne se vi foldede dem. Der er ingen minikøleskab på værelset, så man har ikke mulighed for at have koldt vand til at børste tænder i og drikke når man lige er tørstig, og det trækker meget ned i vurderingen. Man kunne dog bruge 1,5 euro og trække en vand i automaten, men det er ikke lige meningen med all inclusive! Generelt kunne man ikke få noget at drikke efter kl. 01. Så vi manglede både vand og kaffe tidligt om morgenen.
Pool området er rigtig lækkert, med masser af små hyggelige havesteder at ligge. Poolen er fin, stor og dyb og indbyder til leg. Den var dog mega kold, så ville have været rart at den var opvarmet, men efter lidt tid i vandet var det dejligt. Manglede dog madrasser til liggestolene, da de var meget hårde og dårlige at ligge på. I pool baren kunne man få de drikkevarer man kunne ønske sig, fx slush ice, mojito, øl, sodavand, is osv. Men der var ofte lang kø. Igen manglede vi at vandet var på flaske, så man kunne tage en ½ liters vand med ned til sin plads ved poolen.
Animationsteamet var virkeligt godt. De gjorde alt hvad de kunne for at få alle med på deres aktiviteter, og de var rigtig gode til børn og gjorde hvad de kunne for at de skulle få en god og sjov oplevelse.
Madoplevelsen på hotellet var så dårlig at vi brugte en del penge på at spise ude. Morgenmaden var super god og der manglede intet. Men frokost og aftensmaden var meget ensformig og ofte kold! Da der ikke blev brugt varmeplader eller lign. var de retter der burde være varme som regel kolde, og det har man ikke lyst til at spise. Når fadene var tomme kunne der også gå noget tid inden der blev fyldt op. Men de havde nogle rigtig lækre is, som vi så spiste en del af. Men da maden er en stor del af ferien, trækker det rigtig meget ned. Ved henvendelse til personalet ang. problemet lod de bare som om de ikke forstod. Generelt var personalet meget dårlige til engelsk.
Akustikken på hotellet er meget dårlig. På værelserne er der meget lydt og folk har tendens til at larme på gangene når de kommer fulde hjem. I fællesarealerne er det helt galt. I restauranten vil der altid være larm, men her var det helt slemt, så man sad ikke længe og spiste. Om aftenen var der mini-disco og underholdning i loungebaren. Børnene elskede det og det var meget hyggeligt, men det gav også så meget larm at det var svært at tale sammen. Så der mangler nogle områder hvor man kan sidde og hygge sig og spille kort uden alt for meget larm.
Vi betalte 22 euro pr par for wi-fi, men de virkede stort set kun på værelserne. I fællesområderne, som ved poolen og i lobbyen, virkede det ganske fint indtil kl. 9.30 og efter kl. 22. Da vi henvendte os i receptionen og sagde vi synes det var for dårligt når det kostede en del penge, sagde de bare at vi kunne komme med koden og få vores penge tilbage. Ikke noget med at prøve at gøre noget ved problemet, og vi var ikke de eneste der klagede over dette. Men da det jo fungerede på værelserne valgte vi at beholde det, så vi trods alt kunne være online lidt af tiden.
Alt i alt havde vi en dejlig ferie, men vi vender ikke tilbage til dette hotel, mest pga. det med maden.

  • Overnattede: april 2017, rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Kira_mc
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BQ Hoteles B, Director Comercial hos BQ Belvedere Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. april 2017

Kære gæst,

Tak for din mening. Vi sætter stor pris på det, da det gør os tættere på vores gæster og mere i stand til at forstå dine behov.

Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke var tilfredsstillende, og du har ikke nydt godt af mad, og vi håber virkelig at få lejlighed til at byde dig velkommen i en af vores andre BQ Hoteles, som helt sikkert vil være af dine ferie-forventninger.

Med venlig hilsen

BQ Hoteles

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 13. oktober 2016

Lækkert hotel og lækker all inclusive (over al forventning). Vi var alt i alt meget tilfredse.
Hotellet ligger i et hyggeligt område og ønsker man storby er der kun en kort/billig taxi tur til Palma.
Fin underholdning som vi dog var enige om havde været hyggeligst hvis det havde været udendørs hver aften så man kunne nyde de varme aftener og kolde drinks.
Animation teamet var super imødekommende og engageret.

Eneste minus er værelserne, der er en smule outdatede, sengene temmelig hårde osv.

Vi kommer gerne tilbage :)

  • Overnattede: august 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, Naiahn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BQ Hoteles B, Director Comercial hos BQ Belvedere Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. marts 2017

Kære Gæst,

Mange tak for din pæne mening!

Vi er meget glade for at høre, at du havde en god oplevelse med os! Men vi vil huske alle dine feedback (ubehagelige senge) og næste gang vi håber, der kan tilbyde dig en bedre oplevelse!

Med varme hilsen,

BQ Hotels.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 31. august 2016

Billigt familiehotel, med alle de faciliteter, man kan forvente for 3-stjerner. Blev meget positivt overrasket. Pænt og rent og dejlig pool. All Inklusive udmærket og meget billigt. Var på familieferie 5 voksne og 3 børn. Hotellet kan virkelig anbefales

  • Overnattede: august 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Service
1  Tak, linda3oo
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser