Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
290 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 30/09/21
Hotels.com
Agoda.com
249 $
Se tilbud
Travelocity262 $
eDreams290 $
Prestigia.com348 $
Vis 15 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.410)
Filtrer anmeldelser
1.411 resultater
Medlemsvurdering
472
594
217
78
50
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
472
594
217
78
50
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.411 anmeldelser
Anmeldt d. 11. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk hotel midt i Palma, lækre værelser, smukt, rent. Lækker pool på tippen med lækker mad, vin og drinks. Rigtig god stemning. Morgenmaden er i top - rigtig lækkert.

Gode stole på altanen.
Massagen er super fantastisk.

Kommer helt sikkert tilbage

Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, MaleneE32
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 21. april 2019 fra mobile enheder

Første værelse lugtede af kloak, rigtig meget! Kunne ikke ordnes, så vi måtte flytte efter aftensmaden sent om
aftenen. På begge værelser incl børnenes værelse, altså på 3 værelser virkede aircondition kun m varmt luft ( værelset var meget varmt uden varme, og åben terrassedør var ikke en mulighed ), og det var meningen, med varmen,sagde hotellet. Det er nemlig vinter endnu.
Venligt personale, ok rengøring. Som dog flere gange glemte at låse terrassedøren!
En meget god frontdisk. Meget hjælpsomme!
Men alt i alt med meget larm (fra andre gæster og rengøring) på gangen... der var flisegulve uden tæppe, som forstærkede alt lyd. Så blev det en meget skuffende oplevelse!!! Med meget afbrudt søvn og ingen “sove længe morgen”. Desværre havde vi betalt for 7 nætter.

Dato for ophold: marts 2019
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Rungst
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HotelMSaratoga, Guest Experience Department hos Hotel Saratoga, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. april 2019
Google Oversæt

Dear Rungst,

Thank you for your kind words about our reception staff and cleaning department.

We would like to apologize for the technical problem you had in the room. However our reception team arranged a change of room as son as possible in order to let you feel comfortable.

Regarding Air Conditioning, we kindly inform you that we have a central system that is on Winter mood until the 30th of April and that each room has got the possibility to switch it off .

We regret to read that you had a negative experience, because our main goals is to fulfill our guest’s expectations.

We hope we will have the pleasure to receive you again in the future.
Best wishes,
Guest Experience Department

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 18. april 2019 fra mobile enheder

Supertilfreds med hotellet. Havde 6 dage i Palma, og hotel Saratoga levede op til forventningerne. Gode værelser, overalt venligt personale. Rooftop poolen er fantastisk med udsigt over byen og havnen. Rigtig god morgenmad.

Dato for ophold: april 2019
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Anne A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HotelMSaratoga, Guest Experience Department hos Hotel Saratoga, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. april 2019
Google Oversæt

Dear MikaelA1234,

Thank you for taking the time to share this excellent opinion about your Saratoga Experience.

We are delighted to read how much you appreciated your stay with us.

We are looking forward to receiving you warmly any time you wish!

Kind regards,
Guest Experience Department

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. oktober 2018 fra mobile enheder

Boede på værelse 303 i 4 nætter. Havde altan mod gaden/træer. Fint nok. Rengøring udmærket. Nye håndklæder hveranden dag. Personalet i receptionen var meget venlige og servicemindede, ligesom rengøringspersonalet. Morgenmadsbuffeten var super tilfredsstillende. Meget varieret og lækker. Et par ekstra franskbrødstyper kunne måske ønskes. Der var flere gode kaffemaskiner. Personalet her var venlige og fyldte hurtigt op ved tomme/halvfyldte fade. God plads og man kunne sidde udendørs. Jazzbaren var sjov og hyggelig. Udmærkede pools. Flot udsigt fra 8. Sal. Flere klager her over støj fra gaden og jazzbaren. Tjae så brug ørepropper. Alt i alt en rigtig god oplevelse, hvorfor hotellet absolut anbefales. Og så ligger det altså dejligt centralt

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, mitval
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HotelMSaratoga, Gerente hos Hotel Saratoga, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2018
Google Oversæt

Dear Michael Thomas V,

Many thanks for your very kind and lovely review.

We are delighted to know how great was your stay with us! We work very hard to provide our guests the best experience and we are glad to know we succeded.

It will be a pleasure to receive you warmly again in the future.

Kind regards,
Mª Jesús Ovejero, Hotel Saratoga Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 21. august 2018

Dejligt hotel med god beliggenhed midt i centrum. Dette betyder også meget larm fra trafikken lige udenfor. Vi boede på 6 sal med kig over havnen til venstre, og ligeud, direkte ned til det stort kryds. Hvilket betød at vi 24/7 kunne høre trafikken fra gaden både når de gassede op ved krydset og dyttede når andre ikke var hurtige nok til at træde på speederen. DET bliver man temmelig træt af i det lange løb, og da vi havde booket en uge, blev det irriterende til sidst Men kan sikkert overleves hvis man kun er der 1-3 dage. Men absolut hotellets bedste udsigt her på 6 mod gaden.

Hotel maden på 7sal er lækker og serviceringen perfekt, på toppen at hotellet, og kan sagtens anbefales et par aftener eller 3(menu kortet er ikke så stort)
Jazz/blues musikken varierer i kvalitet, men de fleste aftener var musikken perfekt. (Vi havde dog en enkelt aften hvor Maria, en ung amatør sang. Og det var tå-krummende dårligt)

Poolen på taget er meget petit, og der er kun ca 6-8 ligge stole, så man skal være hurtig hvis man skal være der en dag( men hvem gider det når man har en dejlig strand lige ved siden af). Desuden var den lukket i 3 dage, fordi den skulle laves??? (lige som den ene elevator også var ude af drift i 3 dage....det var værre)
Poolen i gården en lidt større men desværre kun i solen indtil kl 12 ca. Så de dejlige billeder der er af denne pool på hotellets hjemmeside, er altså taget før kl 12. Men fint at det også er muligt at benytte denne pool, når den anden er SÅ lille.

Morgenmaden er dejlig lækker med næsten alt hvad man kan tænke sig af lækkerier.
Dog skal man beregne noget ventetid ved kaffemaskinen. Det samme gælder også hvis man ønsker sig en omelet. Som det tager ca 10min at få damen fra filippinerne til at lave. (Hun forstår i øvrigt ikke Engelsk, lige som mange af de andre servicefolk heller ikke gør) Og service ved morgenmaden skal man også kigge langt efter, så dine tallerkener og kopper tårner sig op i løbet af morgenmaden. Men som sagt ...morgenmaden er fin.

Rengøringen på værelserne kunne sagtens være bedre, vi oplevede i den periode vi var på hotellet at kun vores senge blev redt, og håndklæderne skiftet. Hverken toilettet eller håndvasken, spejlet, brusekabinen eller borde/stole på balkonen blev ren gjort. Og det var ikke ok, syntes vi. Men vi fik frisk badesæbe og shampoo hver dag.
(Vi kunne godt ønske os lidt mere plads til vores ting ude på toilettet. Et par ekstra hylder i et hjørne ville være fint, for der er meget lidt plads rundt om vasken, og der er rigeligt vægplads at sætte hyler op på)

Ps. Er man i bil, SKAL man få sig en P-plads i kælderen. Det koster ca. 16€ pr. dag, men er hurtigt tjent hjem i tid, for at lede efter en p-plads. (For der er INGEN ledige)

Et stort 3½ tal gives herfra, da rengøringen er mangelful og jazzklubben er fyldt med folk der kommer ind fra gaden hver dag, så der ikke er plads til hotellets gæster. Til gengæld er deres aircon super duper, og sengen er også tilpas hård.

Kunne sagtens finde på at komme igen....et par dage.

Værelsestip: Værelse på 6 mod gaden er flotte med venstre kig til havnen, men der er meget larm fra biler, knallerter og MC.
Dato for ophold: august 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
2  Tak, Gourmet_Chefen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HotelMSaratoga, Gerente hos Hotel Saratoga, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2018
Google Oversæt

Dear Peter H,

we would like to thank you for your long and detailed opinion about your recent stay at the Saratoga Hotel.

We are sorry that you found your room, facing Paseo Mallorca, noisy; first of all we would like to remind you that we are a urban hotel in the city centre and second, that all our rooms have double glazed windows, so it is strange that it was noisy, except if you had your windows opened.

We are delighted to read that you appreciated your dinner, the waiters' service and our live music in the Blue Jazz Club ( we already answered to your excellent opinion on the Blue Jazz Club page review as well).

Regarding our sun beds, we would like to inform you that there are around 16 sunbeds, due to the available space, and that our pools are a plus we are proud to offer to oour guests: there are not so many hotels offering this advantage in the centre.

We are happy to know that you enjoyed our breakfast buffet, however our show cooking corner for eggs and omelettes requires few minutes per each guest; we think this is a geat service we offer and it is worth to wait for a while.

We undesrtand that, due to the high season and the fully booked month of August, all the common areas were crowded and we are sorry if you could not enjoy them the way you desired.
We apologize for the daily cleaning service : we have taken good note of your suggestions and we really hope to receive you again in our house in order to show you all our improvements.


With our kindest regards,
Mª Jesús Ovejero, Hotel Saratoga Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser