184 $
Expedia.com158 $
Travelocity158 $
Priceline184 $
Anmeldt d. 7. oktober 2015 fra mobile enheder

Godt hotel og god service og Spa området.
Dårlig rengøring ved de to pools hver dag. Blev sagt......
Rengøring på værelset var ikke godt.
Men i bund et godt hotel og flotte værelser og hotel område og morgenmaden var god og meget at vælge imellem.

Det var en god oplevelse.

Dog syntes jeg at de skulle tjekke værelserne engang i mellem.
Loftet i baderums kaninen var ved at falde ned i hjørnet og de store gardiner var møgbeskidte.......

Dato for ophold: oktober 2015
1  Tak, ps091283
Anmeldt d. 6. august 2015 fra mobile enheder

Godt hotel med pæne værelser og god service. Billederne til hotellet snyder lidt, da poolområdet ikke er særlig stort. Der var ikke altid liggestole nok til alle gæster. Egner sig bedre til voksne end børn. God mad i poolbaren. God beliggenhed i forhold til byen.

Dato for ophold: juli 2015
1  Tak, 730dianan
Anmeldt d. 17. juli 2015

Mit førstehåndsindtryk da jeg trådte ind i hotellet, var at det var super smukt og nok et af de smukkeste 4 stjernede hoteller på Mallorca. Men efter jeg trådte ind i lobbyen blev jeg en anelse skuffede, der var ingen medarbejder der tog mine kufferter op det skulle vi alle sammen gøre selv. Men ikke mindst med det kunne hun heller ikke besvare vores spørgsmål angående både Mallorca og hotellet godt nok. Det tog vi ikke så tungt, det var først dagen efter det forfærdelige begyndt. Vi blev betjent af en herre, ham fyren på billedet. Han var helt utrolig flabet og hvis man spurgte ham om f.eks. hvor nogle gode restauranter på Mallorca var svarede han blot "det ved jeg ikke der er mange restauranter på Mallorca" derefter spurgte vi så om et mere konkret også svarede han det samme - det var virkelig ubrugeligt. Vi blev betjent af ham adskillige gange og han var flabet og ubrugelig alle de gange vi blev betjent af ham. Der var derimod andre medarbejdere som var meget bedre og meget venlige.
Maden på hotellet var en stor skuffelse, det svarede til et 3 stjernet hotels mad. Aftensmadens buffet og morgenmadsbuffeten var gennemsnitlig. Baren var en kæmpe skuffelse når man købte en milkshake for 5 euro fik man bare blendede isterninger med farvestof og kunstig smag. HVAD ER DET FOR NOGET! og alle deres juice udover appelsinjuicen var ikke hjemmelavet.

Så jeg vil faktisk mene at hotellet er et 3 stjernet hotel med et 4 stjernede udseende.

Dato for ophold: juli 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, Monica T
Anmeldt d. 31. maj 2015 fra mobile enheder

Vi var på bryllupsrejse og da vi chekkede ind, var der en flaske champagne og 2 glas stillet på vores værelse, fra hotellet :-)
Lækkert og rent værelse. Meget venligt og hjælpsomt personale.
Morgen buffeten var ret god standard. Vi spiste aftensmad der en enkelt gang. Det var også udmærket og ikke specielt dyrt.

Spa'en var også ganske fin, med dampbad, sauna, jacuzzi, stor pool med jacuzzi, fitnessrum, mulighed for wellness, yoga og pilates osv osv. Det var nogle dejlige timer vi fik brugt der.

Dato for ophold: maj 2015
1  Tak, Maria J
Anmeldt d. 23. december 2014 fra mobile enheder

Er ikke som jul på dansk - omend Isla Mallorca gør lidt for at skabe julestemning med lidt pynt i lobbyen. Hotellet er af fin kvalitet. Gode store altaner på 2. Etage i hovedbygningen. 2 rum med forbindelsesdør er praktisk for familier. Super service fra personalet der gør rent. Super morgenbuffet.

Dato for ophold: december 2014
1  Tak, pert394