Anmeldt d. 11. juli 2017

Helt igennem fantastisk hotel med udsigt over havnen og ind til Palma. Tæt på Porto PI shoppingcenter med kæmpe supermarked. Busser og taxi lige udenfor døren.
Alt personale vi mødte, var søde, venlige og hjælpsomme og imødekommende.
Gode store værelser både i år og sidste år. (Familieværelser), som var rene og pæne. Fantastisk gode senge.
Gode muligheder for en løbetur ved havnen, eller cykling i bjergene. Ellers tilbyder hotellet et lille gym
Børnevenligt. Min søn blev meget glad for Brahim, der ligsom det andet personale, var smilende og venlig.
Fantastisk morgenmad med alt, hvad vi kunne drømme om.
Et sted, hvor man føler sig meget velkommen og nærmest hjemme.
Vi glæder os til at komme igen.

Værelsestip: Fantastisk udsigt, gode senge, god morgenmad, hjælpsomt personale. Alt i alt et hotel for alle - par, familie, grupper, de aktive.
Dato for ophold: juli 2017
Tak, aglarsen
xisco_barea, Director General hos Catalonia Majorica Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juli 2017

Kære Aglarsen, tak for din vurdering af vores hotel. Vi er glade for, at du har nydt i vores ophold og håber at byde dig velkommen tilbage dig snart.
Med venlig hilsen

Anmeldt d. 23. maj 2017

Dejligt hotel, lidt langt til bymidte, men ok priser på Taxa.
Det eneste minus var morgenmaden den sidste dag. Vi skulle tjekke ud inden de åbnede. Så vi måtte hente poser med morgenmad i receptionen. MEGET skuffende. Toastbrød - 1 Skive skinke - 1 Skive ost - 2 stk frugt - juice og cacao formedelst 10 euro pr person.
Tilgængelige serverede de en dejlig fødselsdagskage til min 50 års dag. Det var så fint.

Dato for ophold: maj 2017
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Dorthe L
Xisco68, Director General hos Catalonia Majorica Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. maj 2017

Kære Dorthe, tak for at vælge os at tilbringe nogle dage i Palma de Mallorca. Tak også for din anmeldelse og score. Det er en fornøjelse at vide, at du havde en så god oplevelse af os. Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 10. maj 2017 fra mobile enheder

Stadig et fint sted at overnatte med god morgenmad og dejlige værelser og venlig betjening.
Vores store fine balkon kunne dog godt bruge lidt arbejde. Senge er gode og værelser rene og fine.
Stedet kan helt klart anbefales

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Gitte P
Xisco68, Director General hos Catalonia Majorica Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. maj 2017

Kære Gitte, mange tak for jeres gode kommentarer til vores hotel. Det er en fornøjelse at vide, at vi har været på niveau med dine forventninger. Mange tak for at anbefale os. Med venlig hilsen fra Palma de Mallorca

Anmeldt d. 1. november 2016

udemærket sted at bo, super udsigt, venligt personale. Ikke alt er lige nyt men det er i en tilstand så det kan bruges. Pool udendørs var en lidt frisk oplevelse (ok det var i slutningen af Oktober) så samlet et godt sted at holde ferie

Dato for ophold: oktober 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Claus R
Anmeldt d. 10. september 2016 fra mobile enheder

Rigtig flinke og hjælpsomme personale.
Flot tagterrasse med ok restaurant.
Morgenmad ikke den store oplevelse.
Noget beskidt på værelset, kalkelakker tværet ud på gulvet ved morgen buffeten.
Ældre hotel der er blevet renoveret, fint indrettet værelser, vi havde et famile værelse, som havde en rigtig god størrelse.
Fin pool, samt en fin indendørs pool.
Alt i alt et fint ophold, men synes det mangler noget for at være 4 stjerner.

Dato for ophold: september 2016
Tak, Thomas D