“Dårlig betjening”

Køkkener: Argentinsk, Grillmad, Spansk, Grill
Velegnet til: Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 10. juli 2016 fra mobile enheder

Alarm klokken skulle ringe når 10 tjenere fiser rundt med headset og betjener kunderne.
Man opnår at blive betjent af 4 tjenere.
Al service slap op da vi sagde nej tak til dessert, da var det ligesom alle tjenere var forsvundet, og umuligt at komme til at betale.
Synd at en så fin restaurant styres på denne måde.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Allan T

Anmeldt 29. april 2016 fra mobile enheder

Godt frokost sted i hyggelige omgivelser. Effektiv betjening og godt kød. En væsentlig bedre kvalitet en restauranterne på vandsiden. Hyggelig gårdhave.

Dato for besøg: april 2016
Tak, zaxmo65
Anmeldt 15. september 2015

På Asadito spiser man man fremragende og i flotte udendørs omgivelser .Beliggenheden ved Arenal stranden er helt perfekt.

Dato for besøg: august 2015
Tak, gorm284
Anmeldt 29. august 2015

Hyggelig restaurant med rigtig god mad og effektiv betjening.
Man sidder dejligt i en have, med et stort "ild-springvand" i midten.
Nydeligt sted og ikke dyrere end så mange andre stder i Palma De Playa.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Ulla D
Anmeldt 8. april 2015

Fin og velsmagende mad. Vi fik grillet kylling, kanin og oksekød. Det var godt og en god oplevelse.. Det kan varmt anbefales. Fire personer med vin, mad og vand (ca 400 DKK).

Dato for besøg: april 2015
Tak, Sabrina L

Rejsende, der kiggede på Asadito, kiggede også på

Playa de Palma, Mallorca
Palma de Mallorca, Mallorca

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du været i Asadito? Fortæl om dine oplevelser!