“Ren idyl”

Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: La Llotja-Born
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Et sted der skal opleves. Magiske omgivelser, som man ikke forventer at møde, når man ser stedet udefra. Det er et sted man tager hen for at drikke en god drink og for at opleve et helt særligt romantisk univers. Husk at tillad dig selv at gå på opdagelse derinde, der er de fineste rum oppe oven på.

Tak, louise_daal

Anmeldt 29. februar 2020

Man skal kende stedet eller kende nogen, der kender stedet tæt på Palmas domkirke. Bag en anonym der gemmer sig en herlighed at frisk frugt, store blomsteropsatser og enorme malerier og tjenere, der serverer drinks. Det er en tidslomme, som ier helt enestående. Abaco var indtil fornyelig truet af lukning, men har nu fåetgaranti for at kunne fortsætte de næste 20 år.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Jho-02
Anmeldt 14. november 2018

I de små gader tæt på domkirken ligger denne tidslomme fra en svunden tid. Bag den kedelige facade åbenbarer der sig en forrygende cocktail bar. Stedet er en gammel herskabslejlighed og her er plys og blomster overalt. Om du skal købe noget eller ej, så er dette sted et must see sted i Palma. Husk at gå op på første sal og få endnu en oplevelse i de flotte omgivelser med køkken og stuer fra en svunden tid.

Dato for besøg: november 2018
Tak, buster15K
Anmeldt 14. september 2018

Når man kommer til stedet tænker man, hvad ligger der bag den mørke trædør. Så går man ind og bliver mødt at en duft fra friske blomster og en masse friske frugter. Et kig rundt i lokalet og man tænker at man er gået ind i 1001 nat’s eventyr. Bartender og tjenere har alle hvide skjorter, mørke bukser, et guld skærfet og en lille guld butterfly, den kan simpelthen ikke gøres bedre. Klassisk musik strømmer ud af højtalerne i lokalet, vi sætter os ned og får menu-kortet. Den ene drink efter den anden fanger øjet og vi bestiller......... SÅ kommer tjeneren med vores drinks, ikke noget ballade med stjernekastere og paraplyer, nej her er det drinken som kommer i første række, alt lavet på frisk presset frugt, HØJ kvalitet og en smag som bringer dig et skridt nærmere himlen.

Dato for besøg: september 2018
Tak, flemming626
Anmeldt 9. august 2018 fra mobile enheder

En perle skjult bag en anonym trædør i en af Palmas mange små hyggelige gader. En oplevelse at se lokalerne og beundre udsmykningen. Besøg stedet inden det er for sent. Der er desværre andre planer for stedet.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Betinaovergaard

Rejsende, der kiggede på Abaco, kiggede også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du været i Abaco? Fortæl om dine oplevelser!