Anmeldt d. 22. september 2019 fra mobile enheder

Lige i centrum og i gå afstand til de fleste seværdigheder. Lækkert hotel, ser meget nyrenoveret ud. Dejligt værelse og en lækker rooftop.
Personalet er utroligt serviceminded. Så det helt sikkert et sted vi bor igen, når vi kommer til Sevilla.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Leif L
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes hos Hotel Fernando III, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. september 2019

Mange, mange tak, LeifLange, forårsager kommentarer og værdien af anbefalingen, der kommer fra din vurdering af Hotel Fernando III omfattende service.
Helt klart tak for at have tilladt os at være værter for dit besøg i Sevilla, og at vi har løst enhver hændelse, eller at vi har givet dig alle slags oplysninger for at blive bedre kjent med denne by. At få dig til at føle dig hjemme er vores største tilfredshed, og vi er beæret over at have din endelige vurdering.

Vi venter på dig, når du vil, i centrum af Sevilla, som du ved.
Med venlig hilsen kundeservice på Hotel Fernando III.

Anmeldt d. 15. august 2019 fra mobile enheder

Jeg kan virkelig anbefale dette hotel i Sevilla. Hotellets beliggenhed er virkelig god og personalet er yderstvenligt og hjælpsomt. Pool områder var lidt trængt i eftermiddagstimerne, men ikke noget der forstyrrede vores ferie. Hvis min kæreste og jeg igen kommer til Sevilla, vil vi helt sikkert vælge Hotel Fernando.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, CarolinePelsen
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes hos Hotel Fernando III, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2019

Tak så meget for de positive kommentarer, Caroline!
For dette hotel, inklusive personalet, der arbejder i, er den største tilfredshed at vide, at du vil anbefale os, især da det betyder, at vi har levet op til dine forventninger, og din tilfredshed vil altid være vores.
Mange tak for at have lader os være dem, der har gjort dit besøg i Sevilla til en oplevelse at huske fra vores dedikation.

Venter på at modtage dig igen, når du vil, siger vi farvel meget omhyggeligt,
Kundeservice Hotel Fernando III.

Anmeldt d. 2. juli 2019

Et meget lækkert hotel. God service og god rengøring. Hotellet ligger midt i Sevilla med en fantastisk pool, hvor man kan nyde nogle drinks i varmen. Morgenmaden var ok. Håndklæderne blev skiftet hver dag.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, C6890CHkimt
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes hos Hotel Fernando III, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2019

Kære C6890CHkimt,
Tak for dine gode kommentarer! Vi er glade for at du har haft oplevelsen hos os.
Vi er her for hvad du vil, når du vil vende tilbage til Sevilla.

En varm hilsen fra alle hotelholdet.
Cordially, kundeservice Hotel Fernando III.

Anmeldt d. 17. maj 2019 fra mobile enheder

God morgenmad. Stille område men tæt på alt i centrum - ca 500 meter til katedralen. God service fra personalet, som er smilende og glade. Pool og bar på toppen af hotellet med den skønneste udsigt. Jeg bor her meget gerne igen.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, 920peterf
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes hos Hotel Fernando III, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. maj 2019

Mange tak, 920peterf, for kommentarer og værdien af anbefaling, der kommer fra din vurdering af den omfattende service af Hotel Fernando III.
Absolut tak fordi du tillader os at være vært for dit besøg i Sevilla, og at vi har løst nogen hændelse.
Det har været en fornøjelse, og vi sætter pris på din score!

Vi venter på dig, når du vil, i centrum af Sevilla som du ved.
Med venlig hilsen Kundeservice af Hotel Fernando III.

Anmeldt d. 12. marts 2019

Vi var meget generet af et ventilations/udluftningssystem lige uden for vores vindue. Den kørte konstant fra kl 8-22. Den sidste nat gik den i gang igen fra kl 24-02. Forstyrrede vores søvn.
Vores værelse vendte ud til en lille slags "gård" - ovenover køkkenet.
Ellers et dejligt hotel. Centralt beliggende i den gamle bydel af Sevilla.

Værelsestip: Generelt et godt værelse. Men ærgeligt vi skulle bo lige op af denne ventilaton som larmede meget. Ikke fagkyndig ventilation?
Dato for ophold: marts 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Dreamer31540928429
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes hos Hotel Fernando III, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. marts 2019

Kære Dreamer315...:
Vi sætter stor pris på, at du tager et par minutter af din værdifulde tid til at dele med os dine oplevelser i Hotel Fernando III. Vi er glade for at have opfyldt dine forventninger og ved, at du har nydt dit ophold hos os. Vi vil også gerne takke dine forslag til forbedring, da de er vores vigtigste redskab til at gå hen imod komplette ekspertise i vores tjenester.
Mange tak for din tillid til Hotel Fernando III, og vi håber du besøger os snart.

Hilsen,
Kundeservice Hotel Fernando III.