“Virkelig god overraskelse”

Restaurante Az-Zait
nr. 122 af 3.354 Restauranter i Sevilla
Velegnet til: Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer

Efter en del tapas, var denne restaurant en dejlig afveksling. Vi fik 6 retters menu som var spændende og varieret. God betjening og virkelig god mad til prisen.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, FamBRL

Anmeldt 4. oktober 2019

Ulempe :Vi var 4 ude at spise, 2 ønskede at bestille en meny, men det kunne ikke lade sig gøre,
alle ved bordet skulle bestille samme meny.

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, Eva T
Anmeldt 30. september 2019 fra mobile enheder

Vi nød en 8 retters menu med tilhørende vinmenu. Der er ingen tvivl om, at der kæles for maden. Dette kombineret med stor kreativitet og god service gjorde aftenen til en super oplevelse for alle sanser. Prisen på 77 EUR for mad- og vinmenu er absolut ikke for høj.

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, 438annea
Anmeldt 24. maj 2019 fra mobile enheder

Lækkerier hele vejen i gennem og til ok priser. Vi fik chefs menu og vin menu og det hele var helt fantastisk.

Dato for besøg: maj 2019
2  Tak, 979ronnyj
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Jeg kan kun anbefale denne restaurant.
Fantastisk mad, lækker, velsmagende og meget flot anrettet.
Sublim service.
Venlige overfor børn.
Meget velassorteret vinkort.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, AndersC446

Rejsende, der kiggede på Restaurante Az-Zait, kiggede også på

Sevilla, Province of Seville

Har du været i Restaurante Az-Zait? Fortæl om dine oplevelser!