Anmeldt d. 9. april 2017 fra mobile enheder

Dejlig lyst og indbydende hotel. Bor på nyistandsat værelse med god wifi og all inklusiv med tre resturanter at vælge imellem. Smuk strandpromonade. Gode pools der er opvarmet og sjove aktiviteter for alle. Lækker spa med muighed for tilkøb af massage. Fitnessrummet trænger til en renovering.

Dato for ophold: april 2017
Tak, 185maybrittj
Anmeldt d. 13. juli 2016 fra mobile enheder

Udmærket hotel med venligt og hjælpsomt personale. Værelserne, der har en fin størrelse, trænger til modernisering og det er efterhånden ikke i orden at der ikke er fri WIFI rundt på hotellet og gamle billedrørs-TV på værelserne.
Maden var helt i orden og forventelig i forhold til en hotel-buffet med All-inklusive.
Poolen er ikke stor og særligt når der er aktiviteter som vandgymnastik og vandpolo, er der ikke megen plads til andre gæster.

Dato for ophold: juli 2016
2  Tak, BrianThomasberg
Anmeldt d. 17. maj 2016

Et godt hotel med venligt personale. Maden er god og varieret og masser af frisk frugt hved dag. Hotellet ligger dejlig tæt på stranden. Værelserne er dejligt rummelige, men kunne godt trænge til lidt modernisering, gode terrasser. kommer gerne igen

Dato for ophold: maj 2016
Tak, John P
Anmeldt d. 17. januar 2016

Jeg havde 4 overnatninger her og det var i godt hotel. Der var en del ældre mennesker men sådan er det her på solkysten. Det var god service på hele området fra baren til rengøring, et sted jeg godt ville besøge igen. Maden var ok, hvad mere kan man forvente af All Inc. Det lå perfekt til stranden og så var det super let at taget toget dertil fra lufthavnen. Det eneste er at WIFI koster 1 euro for 30 min.

Værelsestip: værelse 101 -115 ligger i bunden og med altan til poolen og sol siden, der vil jeg bo næste gang
Dato for ophold: januar 2016
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Hr Allan B
Anmeldt d. 20. november 2015

Et dejligt hotel med et sødt og venligt personale. Maden god og varieret, og drikkevarer i top. Ikke så stort poolområde, men en dejlig poolbar. Hotellet ligger lidt uden for Torremolinos by ind til centrum. Bussen kører lige uden for hotellets dør. Værelserne er dejligt rummelige og gode terrasser.

Værelsestip: Værelse med udsigt til poolområde er bedst, der er udsigten bedst.
Dato for ophold: februar 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner