Anmeldt 13. marts 2017

Hotellet ligger helt ned til stranden i den pæne ende af Torremolinos og byder på mange muligheder. 2 swimmingpools, 3 tennisbaner, stor børnelegeplads, havefaciliteter, stor bar med 'happy hour' og en monstrøs stor restaurant med buffet, som tilbyder en mængde forskelligt lækkert mad. Meget tilberedt og stegt mens man venter.
I restauranten er der en utrolig dårlig akustik, så almindelig snak og raslen med tallerknerne og glas gør næsten ondt i ørerne!
Hotellet består af tre 'tårne' på henholdsvis 9, 10 og 11 etager. Det er udstyret med elevatorer af den lidt langsomme slags. Men de er der!
Værelserne er pænt store og bliver rengjort hver dag.
Selv om der står, at hotellets P-plads koster 25 Euro pr. dag, fik vi udleveret gratis billetter.
Der er et velfungerende og gratis internet.
Man kan komme til at stå i receptionen i en rum tid, - så et godt råd: check ud aftenen før afrejse.

Værelsestip: Husk at bede om et værelse ud mod havet, for der er der sol på terrassen fra frokosttid.
  • Overnattede: februar 2017, rejste med familie
1  Tak, Peter2850
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 19. november 2016

Vi har været her før og været godt tilfreds, men vil i fremtiden sandsynligvis vælge at bo uden for sæsonen, hvor der kan blive forkælet lidt mere for gæsterne. Flot perfekt balcon mod havet i et pænt og roligt område.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Meliá Hotels International
Tak, gert_k_jensen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Anmeldt 7. september 2016

Dejligt stort hotel tæt på strand, by og lufthavn. Kæmpe poolområde med mange solstole. Det kan måske bare knibe med at finde en plads at stille den nogle gange. Havde all incl og manglede bestemt ikke noget.

Værelsestip: Vælg havudsigt
  • Overnattede: juni 2016, rejste med familie
1  Tak, Henriette K
Anmeldt 15. august 2016 fra mobile enheder

Lækkert hotel - god og varierende mad både morgen, middag og aften, venligt personale og 2 gode poolområder. Solsengene bliver låst sammen om aftenen og bliver først låst op igen kl 9 om morgenen. Det giver alle en lidt bedre og mere fair chance for at få en solseng, da der ikke er nogle af de morgenfriske som kan stå op ved 6-7 tiden for at ligge et håndklæde og gå derfra igen. Kan klart anbefales!

Overnattede: juni 2016, rejste med venner
Tak, Lasse H
Anmeldt 12. maj 2016

Rigtigt fint hotel, med god beliggenhed lige ud til stranden. Hotellet ligger kun ca. 10 min. kørsel fra lufthavnen = ca. 20€ i taxa. Rigtig fin pool og fint udvalg i buffeten. Vi havde halvpension hvilket fungerede perfekt for både os og vores børn. Lidt meget støj i restauranten, men ikke mere end på ligende store steder. Vi havde et familieværelse med havudsigt hvilket var alle pengene værd.

• Overnattede: maj 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Meliá Hotels International