Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (507)
Filtrer anmeldelser
507 resultater
Medlemsvurdering
189
179
80
28
31
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
189
179
80
28
31
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 507 anmeldelser
Anmeldt d. 21. juli 2016 fra mobile enheder

God hotel med en super comfort og kæmpe seng. Dog er poolen ikke noget at råbe hurra for. Vi var på 1 sal og havde en mini "have" med stole og bord. Lækker morgenbuffe og hotellet ligger tæt på ALT, der er en speciel indgang/udgang så man kan komme til stranden. Super søde personale, er behjælpelig med hvad du end har brug for.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, jelina5254
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Marta L, Director de Relaciones Públicas hos Hotel Fenix Torremolinos, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. august 2016
Google Oversæt

Dear guest,
Greetings from Hotel Fénix Torremolinos!
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us during your recent stay.
We hope to see you again!
Kind regards.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 5. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: september 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Marta L, Director de Relaciones Públicas hos Hotel Fenix Torremolinos, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Marta L, Director de Relaciones Públicas hos Hotel Fenix Torremolinos, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018

  • Overnattede: september 2018, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Marta L, Director de Relaciones Públicas hos Hotel Fenix Torremolinos, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018

Overnattede: september 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Marta L, Director de Relaciones Públicas hos Hotel Fenix Torremolinos, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser