Anmeldt d. 19. september 2018

Lejlighederne er meget enkle og slidt. Sengen var overraskende nok virkelig god. Tæt på supermarked Lidl op ad vejen som har et stort fint og prismæssigt godt sortiment. Vær opmærksom på at pool håndklæder ikke kan lejes. Rengøringen var nogenlunde, men gulvet bærer tydelig præg af at der ikke bliver skiftet vand. Jeg fik sorte fødder af at gå på gulvet.

Overnattede: september 2018
Tak, PiaBernth
Anmeldt d. 3. marts 2018

Et smukt plaseret apartmentos Hotel. Ligger i gå afstand til mange seværdigheder.
Værelserne er lige i det mindste til 3 ugers ophold. Toilet mangler hylder til toilet grej. Værelset mangler skabsplads til 2 personer. Har lige boet i "kufferten" i 3 uger.
Trænger til renovering og en bedre akustio.
Maden er fortrinlig og varieret.

Værelsestip: Vælg et med både stue og soveværelse
  • Overnattede: marts 2018, rejste med venner
Tak, LeifP40
Anmeldt d. 26. november 2017

Beliggenhed af hotellet var perfekt i forhold til stranden og Strandpromenaden, med alle dens mange restauranter, (bar o.l. dog uden at vi var på bar). Hotellet havde 2 bygninger og vi boede i den bagerste bygning, så derfor var en stor del af havudsigten desværre begrænset af den forreste bygning. Restauranten på hotellet var pæn og ren, men virkede meget stor og kølig. Buffeten var vist den samme hver dag. Spiste kun en gang aftensmad og en gang morgenmad, begge dele var udemærket. Men, at tror det ville være lidt ensformet, hvis man havde fuld pension på hotellet. Der var jo mange restauranter og mange af dem, havde fisk på menuen naturligvis. Men der fandtes også andre (pubber, restauranter) meget engelske præget i hele området.
Hotellet/værelset var med 2 enkelt senge (på hver sin side af værelset), på trods af, at vi bestilte 1 dobbeltseng. Og kontaktet Expedia og sagde at vi ville have EN DOBBELTSENG! Vi blev tilbudt en “opgradering” da vi ankom, til 10 euro i døgnet, hvilket vi afslog. Sengetøjet var slidt, med huller i lagnerne, ,tæpperne virkede ikke rene, væggene var flere stedet blevet reperaret med anderledes materialer, køkkenet var meget slidt, og manglrfuld rengøring af diverse luftkanaler. Vi fik frataget vores viskestykke et par gange og måtte bede personnalet om et nyt, flere gange. Da vi første gang fik redt seng(e), som vi selv havde skubbet sammen, så var kun den yderste seng redt. Den anden seng fik kastet lagnet kastet krøllet op over sig. Men bestemt ikke redt. Altanen var lille, men var fin for 2 personer. Brødrister i køkkenet var direkte brandfarlimed ledningen.
Alt i alt KUN et sted til at sove. Mener ikke, at hotellet levede op til forventningerne, meget skuffende.
På hotellet var der et lille møntvaskeri, et lille supermarkedet, der lå vist også en frisørsalon, så den dog ikke åben, mens vi var der. Motions-maskiner og flere spillemaskinen. Nok ikke et hotel, som vi vil benytte igen.

Værelsestip: Handicap venligt, elevator enten et etages for højt eller en etages for lav
  • Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Per H
Anmeldt d. 16. marts 2017

Vi boede ger i en uge...vi var så heldige at få en lejlighed på 4 sal med havudsigt, samt udsigt over haven med kik til lystbådehavnen...
Vi kan anbefale dette hotel
Vi rejste med bravo tours ...som også kan anbefales...
Hotellet har stort LCD fjernsyn..., men ellers er hotellet slidt....godt med et køkken, med brødrister og mikro ovn...
gode senge

Værelsestip: Boede på værelse 3413 kan anbefales 1 værelses lejlighed ..havudsigt
  • Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, Hanne L
Anmeldt d. 3. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi har boet her en uge og har en dejlig udsigt over poolen og havet. Desværre bærer hotellet præg af at være meget nedslidt. På vores værelse er gulvet meget slidt, der er hul i sofaen, sengene er gamle og står hver for sig, uden at de kan sættes sammen.

Mad var ikke dårlig, der var bare ikke den helt store variation.

Man skal betale for liggestolene og Internet via Wifi er dårlig over hele hotellet.

Det skal siges at servicen var god og de var alle meget serviceminded og flinke.

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, UlrikOl