4 personer kigger på dette hotel
203 $
Book nu, betal under opholdet
209 $
Agoda.com
209 $
165 $
Hotels.com209 $
eDreams203 $
Travelocity209 $
Anmeldt d. 2. april 2016 fra mobile enheder

Et fantastisk hotel, 200 m fra badestrande, 50 m fra centrum - gamle bydel. Dejlige 2 værelses lejligheder, de fleste med havudsigt. Vi boede på 7. Sal. Hotellet er ved at blive nyrenoveret. Meget rent og pænt alle steder. Svimmingpool indendørs og udendørs. Restaurant og bar.

Dato for ophold: april 2016
1  Tak, Ambent
Anmeldt d. 22. november 2015

Min mand og jeg er lige kommet hjem fra 4 uger på dette lejlighedshotel. Vi har aldrig nogen sinde tidligere oplevet et sted som var så beskidt og slidt som dette. Der var huller i væggene både på badeværelset og i køkkennichen. Køleskabet var rødt af rust og simpelthen ulækkert. Badekaret var sort af snavs og overalt i lejl. var der gammelt støv.. Ja lamperne (de få der var) og emhætten var helt lådne. Vi kommer ALDRIG her igen. Heldigvis var vejret med os..

Dato for ophold: november 2015
1  Tak, Anne J
Anmeldt d. 2. oktober 2015 fra mobile enheder

Lejlighed/værelse: Fint værelse med lille te køkken og badeværelse.
Faciliteter: Fin lille pool og tilhørende område, dog er det tilladt at ryge hvilket er meget generende for os ikke rygere. Derudover skulle der have været wifi over hele hotellet det var der ikke, så man følte sig lidt snydt!
Service: Udemærket, på nær da receptionisten ødelagde en af vores udflugter ved at booke det en dag hvor vi var rejst hjem!
Pris: Alt for dyrt i forhold til hvad man får!
Kan ikke anbefales til andre

Dato for ophold: oktober 2015
Tak, 531jannicks
Anmeldt d. 14. oktober 2014

Aguamarina er et lejlighedshotel, som ligger perfekt i forhold til både stranden og bymidten, der er let tilgængelig ved elevatorforbindelse fra receptionen.
Efter en del problemer med værelser, (der er en del værelser til bagsiden over nogle støjende maskiner),fik vi på tredie dagen et dejligt værelse med pool og havudsigt.Det var intet problem da vi var der i fire uger.Vi havde halvpension, hvilket var rigtigt godt.Alt personalet er meget hjælpsomme, og rengøringen god.

Dato for ophold: september 2014
3  Tak, olegrethe
Anmeldt d. 28. maj 2014

Agumarina Vi var en gruppe på 7 venner som har opholdt os i 7 dage på Aguamarina
Vi har kun rosende ord til både maden og personalet som var meget serviceorienteret
Værelserne var over alt forventning i forhold til 3 stjerner. Vi skulle af sted meget tidlig
3 gange men der var selvfølgelig morgenmad, på afrejse dag kl. 04,00 fin service
god valuta for pengene
der var ikke noget der var bedst : alt var godt.:
Inger Kristoffersen
Nyborg