“Vi blev næsten smidt ud.”
Anmeldelse af El Toro Azul

El Toro Azul
Reservér bord
man. 8.8
20:00
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 7. maj 2022 fra mobile enheder

Vi blev antastet på vejen, hvorefter at vi valgte at gå ind. To af os bestilte paella og to en menu bestående af 3 retter. Først kom tjeneren kun med en salat (salat med gedeost), vi havde bestilt 2 mixet salat og vi påpeget at vi havde bestilt to. Efter et stykke tid spurgte vi til salaten, det havde han åbenbart glemt. Derefter kom der brød på bordet (det var ikke bestilt). Så kom vores mad og det var det intet at klage over. Lige pludselig kom der et stort selskab, som de ikke havde plads til. Derefter følte vi os ikke velkommen. De stod ved vores plads og peget på ps og sagde at det var fri og 5 min. Vi sad og spiste dessert og var ikke færdig med vores drikkevare. Da vi spurgte til vores regning, ja så var det færdig, men forkert. De havde sat brødene på, som vi ikke havde rørt. Hurtigt blev regningen ændret og vi fik ikke et lille glas bagefter, som alle andre havde fået. Vi følte faktisk som om at vi blev smidt ud, således at de kunne få plads til selskabet, som stod og ventede.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, LiseB1

Anmeldt 14. september 2019 fra mobile enheder

Hvis man ikke ønsker at sidde på torvet hvor priserne er højest, er dette en god restaurant ikke langt der fra. Vi kom 6 mennesker så vi var der lidt tidligt, ellers er der ikke plads i restauranten, da den er velbesøgt. Tjenerne var venlige og servicen var god. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, dress86
Anmeldt 7. september 2019

Maden er lækker og veltilberet. Det er helt sikker noget af det bedste mad vi har spist i Spanien. Alt vi fik serveret var bare så lækkert. Vi gik der fra høj på smagsoplevelser, mætte og meget tilfredse.

Tjenerne er meget professionelle, søde, smilende, imødekommende og hjælpsomme.

Vi glæder os allerede til, at besøge dem igen.

Her er vi belvet stamkunder.

Vi kan kun giver denne super gode restaurant, vores varmeste anbefalinger.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Annette Lomholt N
Anmeldt 26. august 2019 fra mobile enheder

Fik denne restaurant anbefalet af nogle venner som besøgte den i 2017. De må have skiftet ejer og/eller personale siden, for vi fik en fornærmende ringe middag. Vores vinglas var beskidte (føj) og efter nye vinglas gik det desværre kun ned af bakke. Vores Chateaubriand var sej og senet, tilbehøret var slattent og kedeligt og saucen mindede om knorr's. Intet godt at sige, det er en turistfælde.

Dato for besøg: august 2019
Tak, ThomasJ332
Anmeldt 25. august 2019 fra mobile enheder

Kedelig oplevelse, vi var der med et vennepar og havde hørt rigtigt godt om deres chateaubriand som blev flamberet og skåret ud ved bordet. Den blev ikke flamberet, det blev skåret ud ved bordet til bøffer og vendt på en varm pande øv øv. En del af kødet var sejt og blev spyttet ud. Så lå der en meget lille klar over tilberedte grøntsager. Det bedste var bagekatoflen, hvis de ikke havde smidt en hvid klat et eller andet ned i den. Kedelig oplevelse, de kan få 1 Stjerne for rødvinen.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Dorte123456

Rejsende, der kiggede på El Toro Azul, kiggede også på

Torremolinos, Costa del Sol

Har du været i El Toro Azul? Fortæl om dine oplevelser!