“Italien i Spanien ”

nr. 7 af 1.474 Restauranter i Marbella
Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Italiensk restaurant tæt på havnen i Marbella med hjemmelavet pasta. Vi fik forskellige slags pasta som alt var godt. Service i top på bedste italienske facon. Virkelig god kaffe.
Der kan ikke fås pizza, men prøv i sted deres bruchetta.

Tak, Michael F

Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Aragona er en hyggelig restaurant med den dejligste betjening, alle er søde og man føler sig i den grad velkommen! Toppen er maden, der hele vejen igennem er super lækker fra bruschetta til fantastisk chokolade dessert! Vi kommer igen

Tak, Carina C
Anmeldt 12. september 2016 fra mobile enheder

Lille sød restaurant på smuk oplyst stille plads - 100 meter fra vandet.
Vi spiste tagliolini med rejer og krydderier - meget lækkert. Dernæst havkat i blendet asparges sauce. Vi sluttede af med den bedste tiramisu vi nogenside havde smagt. Et virkelig lækker middag serveret af meget venlige og imødekommende tjenere.

Kan varmt anbefales.

Tak, Carsten R
Anmeldt 17. august 2016 fra mobile enheder

Virkelig fremragende mad vi fik her. Har tit spist italiensk og aldrig bedre end på Aragona. Læg dertil fremragende og venlig betjening med godt humør. Tak for en god oplevelse!

Tak, Johnny D
Anmeldt 14. juli 2016 fra mobile enheder

Vi har besøgt Aragona flere gange og bliver hver gang lige begejstret, dejlig beliggenhed, super personale og fantastisk mad, klart er oplevelse værd

Tak, Carina C

Rejsende, der kiggede på Aragona Cucina Italiana, kiggede også på

Nueva Andalucia, Marbella

Marbella, Costa del Sol

Har du været i Aragona Cucina Italiana? Fortæl om dine oplevelser!