“Skøn mad og opmærksom personale og ejer”
Anmeldelse af Restaurante Garum

Restaurante Garum
Reservér med
Restaurante Garum er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 49 af 1.541 Restauranter i Marbella
Køkkener: Middelhavsområdet, Skandinavisk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk, Store grupper, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt for 22. november 2017 fra mobile enheder

Nu har vi været der to gange og ikke blevet skuffet på noget tidspunkt. Dejlig mad med god smag. Opmærksomt og venligt personale og ejer. Vi vender meget gerne tilbage.

Tak, Lisbeth E

Anmeldt for 7. august 2017 fra mobile enheder

Overskriften siger vist det meste. Vi besøgte restauranten i aftes, 2 voksne og 3 børn i alderen 16, 12 og 6 år. Så dejlig nærværende og opmærksom betjening. Lækker mad, og god detalje at servere kreativt og fx lade børn selv tilsætte fyld i burger, fremfor de ofte piller noget ud vi besøger gerne igen!

Tak, Line E
Anmeldt for 19. april 2017 fra mobile enheder

God mad og god service. Nogle af deres forretter og hovedretter kan man få som halve hvilket et en rigtig god ide

Tak, tbuskbjerg
Anmeldt for 3. august 2016 fra mobile enheder

Garum er ikke en turistrestaurant, hvor det handler om at ekspedere gæsterne hurtigst mulig igennem madmøllen. Her er der tale om en super hyggelig restaurant, afslappende stemning, meget opmærksom og på ingen måde anmasende betjening samt særdeles velsmagende mad i høj kvalitet. Ønsker man en restaurant-oplevelse udover den vanlige standard i området, kan jeg varmt anbefale Garum. Det var mit første men bestemt ikke sidste besøg.

1  Tak, anders76dk
Anmeldt for 3. august 2016 fra mobile enheder

Vi var her og spise 8 mennesker og må sige det var alt iorden og meget lækkert hjemmelavet brød, forretter og hovedretter. Udsigten perfekt lige ned til Strandpromenaden. Helt klart et besøg værd.

1  Tak, Café N

Rejsende, der kiggede på Restaurante Garum, kiggede også på

Marbella, Costa del Sol

Har du været i Restaurante Garum? Fortæl om dine oplevelser!