“Super lækkert”
Anmeldelse af Angus Muelle Uno

Angus Muelle Uno
nr. 130 af 2.569 Restauranter i Malaga
Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Fik den lækreste filet mignon med fint tilbehør. Koster også en del men prisen svarer til kvalitet. Betjeningen var fin bortset fra, at vi måtte vente længe på cocktail, som først kom efter maden var serveret. Men maden var første klasse

Tak, Lars H

Anmeldt 18. august 2017 fra mobile enheder

Vi fik to Fillet Mingion på dette lækre sted på havnemolen i Malaga.

Maden var ikke mindre end fantastisk - bedre bøffer findes ikke

Rimelige priser og venligt engelsktalende personale

Tak, Martin V
Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

Min svigerfamilie og jeg havde fornøjelsen af at smage deres fantastiske oksemørbradbøffer og opleve deres gode service. Kan klart anbefales.

Tak, Nikolajstorgaard
Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Min mand og jeg besøgte den argentinske restaurant Angus på Muelle Uno i Malaga. Betjeningen var meget venlig og kompetent, maden kom ret hurtigt på trods af mange gæster, og bøffen var mør og stegt præcis som vi bad om. Tilbehøret var velsmagende og med mulighed for mange kombinationer af 'startes' og 'sidedishes'. Alt i alt en rigtig god oplevelse - og så gør det jo ikke noget at der oven i købet var udsigt til solnedgang over vandet og til Malaga by.

Tak, Helga M
Anmeldt 11. januar 2017

Upersonlig service, der var ganske tomt på restauranten dagen efter nytårsaften. Servicen var yderst upersonlig og forvirret.

Tak, Claus0099

Rejsende, der kiggede på Angus Muelle Uno, kiggede også på

Malaga, Costa del Sol

Malaga, Costa del Sol

Har du været i Angus Muelle Uno? Fortæl om dine oplevelser!