“De bedste bøffer i Malaga!!”
Anmeldelse af Angus Muelle Uno

Angus Muelle Uno
nr. 135 af 2.574 Restauranter i Malaga
Anmeldt 18. august 2017 fra mobile enheder

Vi fik to Fillet Mingion på dette lækre sted på havnemolen i Malaga.

Maden var ikke mindre end fantastisk - bedre bøffer findes ikke

Rimelige priser og venligt engelsktalende personale

Tak, Martin V

Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

Min svigerfamilie og jeg havde fornøjelsen af at smage deres fantastiske oksemørbradbøffer og opleve deres gode service. Kan klart anbefales.

Tak, Nikolajstorgaard
Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Min mand og jeg besøgte den argentinske restaurant Angus på Muelle Uno i Malaga. Betjeningen var meget venlig og kompetent, maden kom ret hurtigt på trods af mange gæster, og bøffen var mør og stegt præcis som vi bad om. Tilbehøret var velsmagende og med mulighed for mange kombinationer af 'startes' og 'sidedishes'. Alt i alt en rigtig god oplevelse - og så gør det jo ikke noget at der oven i købet var udsigt til solnedgang over vandet og til Malaga by.

Tak, Helga M
Anmeldt 11. januar 2017

Upersonlig service, der var ganske tomt på restauranten dagen efter nytårsaften. Servicen var yderst upersonlig og forvirret.

Tak, Claus0099
Anmeldt 24. november 2016 fra mobile enheder

God bøf, god rødvin, venligt og opmærksomt personale. Men brød, pommes frites, garniture og sovs kom direkte fra bøtte/dåse og var ikke værd at spise.

Tak, Rejse-Marlene

Rejsende, der kiggede på Angus Muelle Uno, kiggede også på

Malaga, Costa del Sol

Malaga, Costa del Sol

Har du været i Angus Muelle Uno? Fortæl om dine oplevelser!