“Fantastisk mad og vin”

Pizzeria Italiana Vittoria
nr. 50 af 2.576 Restauranter i Malaga
Kvarter: Centro
Kvarter: Centro

Fantastisk mad og vin. Vinene var outstanding til prisen ( næsten samme pris som i handel i Danmark) Og maden var 100 % ok. Jeg kan kun anbefale dette sted. Så 5 *****

Dato for besøg: september 2020
Tak, lespaul1972
oscaralbanezm, Marketing hos Pizzeria Italiana Vittoria, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Vi er glade for, at du nød vores vine. Det har været en virkelig fornøjelse at tjene dig. Grazie!

Anmeldt 12. oktober 2019 fra mobile enheder

God betjening trods besværlig bestilling, og god pizza med tynd bund.
Alt i alt et godt sted hvis man vil have en pizza

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, asgerhen
oscaralbanezm, Director de Relaciones con Clientes hos Pizzeria Italiana Vittoria, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2019

Ciao Asgerthen!

Tak for dine venlige ord om din oplevelse

Altid velkommen.

Fra alle sammen,
Oscar

Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

Super betjening.
Vi bestilte 2 forretter til deling mellem 4 personer. Carpaccio med Bresaola og så må vi have Vitello Tonnato når det er på kortet. Begge var super gode - ville gerne have haft mere tuncreme på - men stadig en god ret.
Til hovedret var vi alle til Pizza - de var også gode. Calzonen kunne ikke hamle op med de andre alm pizzaer.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 868hansd
oscaralbanezm, Director de Relaciones con Clientes hos Pizzeria Italiana Vittoria, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2019

Ciao, Hansd!

Vi er meget glade for at høre, at du har haft en god oplevelse med os

Virkelig tak for at have taget en del af din værdifulde tid til at dele din oplevelse.

Grazie mille!

Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

Uden Trip Advisor havde vi næppe fundet stedet. Særdelses lækker pizza og dessert med en uformel og meget venlig servering til særdeles rimelige penge. Så forholdet pris kvalitet tilsiger de 5 stjerner - vi kommer igen !

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, ESIRo
oscaralbanezm, Director de Relaciones con Clientes hos Pizzeria Italiana Vittoria, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2019

Ciao, ESIRo

Jeg er glad for at du tog en behagelig samlet oplevelse i vores restaurant.

Tak fordi du dedikerede en del af din værdifulde tid til at dele din erfaring med os.

Grazie mille

De Pizzería Italiana Vittoria

Anmeldt 14. februar 2019

Fantastisk oplevelse i en yderst hyggelig atmosfære. Umiddelbart ser restauranten lidt "kedelige og for ny ud", men lad dig IKKE snyde. Besøg den. Virkelig perfekt og fantastisk mad. Super lækre sprød pizza og kun gode råvarer. Velsmagende. Super behagelig service, hurtig og effektivt, selvom de har meget at se til. . Vi gentager meget gerne oplevelsen ( måske allerede i morgen ) Inden turen går retur til Danmark.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Jette O
oscaralbanezm, Marketer Digital hos Pizzeria Italiana Vittoria, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. februar 2019

Ciao, Jette

Tak fordi du har deltaget i din tid med at dele din erfaring med os. Det har været en fornøjelse at have dig omkring vores hus.

Grazie Mille!!

Altid velkommen❤

Pizzería Italiana Vittoria

Rejsende, der kiggede på Pizzeria Italiana Vittoria, kiggede også på

Har du været i Pizzeria Italiana Vittoria? Fortæl om dine oplevelser!