Anmeldt d. 10. november 2017 fra mobile enheder

Hotellet er rigtigt fint og i kort afstand fra shopping og sightseeing. Væggene til værelserne er meget tynde og man kan næsten høre alt fra værelser omkring en og næste problem er sprogvanskeligheder (engelsk) med personalet. Havde et løst toilet sæde jeg bad dem fikse, tror de forstod, men det blev ikke repareret.
Morgenmaden er rigtig god med venlig betjening.

Parkering koster euro 14 pr dag

Dato for ophold: november 2017
Tak, 65janj
Anmeldt d. 15. november 2016

Dejligt mellemklassehotel , med en udsigt service. Meget venligt personale, der forkæler en med morgenmaden.Hotellets beliggenhed er god i forhold til strand og tæt på mange gode lokale restauranter.
Der er en meget dejlig atmosfære. Vi følte os hjemme i den uge, vi boede der

Værelsestip: Så højt som muligt mod øst, ud mod gaden. Lidt bilstøj; men udsigt til vandet
Dato for ophold: november 2016
Tak, josef g
Anmeldt d. 17. august 2016

Et fint mellemklasse hotel, hvor man kan bo i rolige omgivelser, tæt på vandet, og kun 14-20 min. gang til centrum af byen, og et stort udvalg af spisesteder og andre gode ting byen byder på. Vil man hellere på stranden, så kan være på fremme på 10 min. Det er også muligt og slappe af på taget af hotellet, hvor der er liggestole, stole og borde.

Værelsestip: Tæt på vandet, og i gå afstand til centrum af byen.
Dato for ophold: juli 2016
Tak, Per M
Anmeldt d. 9. august 2016 fra mobile enheder

Vi har brugt 3 skønne dage i Malaga på dette hotel. Indretningen og de små værelser er hyggelige og i kontrast til de store kedelige kolde hoteller man ellers kan finde.
Her er personligt og parret der ejer det kredser om detaljerne.
Morgenmaden var vi positivt overrasket over.
Vi fik den serveret udenfor, hvilket kan anbefales.
Hotellet har en fin tagterrasse med tilhørende stole og liggestole, husk et smut derop :-)
Når vi skal til Malaga igen vælger vi uden tvivl samme hotel.

Dato for ophold: august 2016
Tak, louiseverding
Anmeldt d. 28. juli 2016 fra mobile enheder

Boede her 2 nætter på vores rundtur i Andalusien. Hotellet emmer af stemningen fra en enklere og bedre tid. At træde ind i receptionen er lidt som at træde ind i 1950'erne. Vores værelse var lækkert og moderne. Marmorbadeværelse, gode senge, god aircon(stille). God sund morgenmad serveres ved bordet på terrassen eller inde. Tæt på stranden. Bus til byen (10 min) stopper lige foran hotellet. Meget tæt på hotellet er der flere gode restauranter og et supermarked. Hotellet tilbyder ikke parkering. Vi parkerede på gaden foran(gratis) men det kan være svært at finde plads. Der er et stort P-hus 10 min gang fra hotellet. Vi bor næste gang vi kommer til Malaga.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, 456anderss