Anmeldt 19. august 2017

Vi har nu været i Malaga city 3 gange, og hver gang er vi endt med at booke samme hotel. Fordi når vi tænker tilbage var der ikke noget vi ville lave om. Ja mange har ret i at poolen er lille, men så er der ikke særligt langt til stranden. Hvis det er poolen man er kommet efter, er det langt mere interessant at begive sig ned på stranden og opleve det liv der er der. Og så kommer man lige forbi havnen på vejen og kan nyde den også.
Hotellet har en super service på værelserne, chokoladen bliver ved med at dukke op på dynen. Morgenmaden indtages med behag, der er noget for alle og der er rigligt af det.
Der er mulighed for mad både til frokost og aften, hvis man ikke er til at gå ud i byen.
Der er servering af kaffe og drinks i resturangen om aften. Og på taget er der der mulighed for at få drinks hele dagen. Om aften er poolen så lukket så der kan nydes lidt at spise og noget at drikke. Når man nyder udsigten over byen og havnen.

Værelsestip: Der er bl.a. mulighed for at vælge puder, til hvis man ikke er tilfreds med dem der er.
  • Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Fam_Boegebjerg
Anmeldt 5. august 2017 fra mobile enheder

Hotellet har en god beliggenhed og værelserne er flotte og rene med god AC. MEN - Vi tog hotellet pga. Pool, men den kan ikke bruges, da den er mega lille, og fordi det er en bar. Meget skuffende.

Vi have også taget hotellet for at prøve lidt luksus, men da vi kom fik vi et hjørneværelse med en skråvæg med et lille vindue i loftet. Det var bare ikke iorden. Det var som om de bare var ligeglade med at man havde brugt så mange penge på et værelse.
Måske fordi vi ikke ligefrem lignede en million, da vi ankom, så vi blev bare spist af med en dårligt værelse.
Jeg gik ned i receptionen og spurgte pænt om et andet værelse, bare med et normalt vindue? Det var en kølig stemning, men vi fik et andet. Det var MEGET flottere, så det var dejligt, men også provokerende, at han ikke bare gav os der fra starten.

Men man følte sig ikke velkommen og på grænsen til snobberi. Det hjælper ikke på det, da man ikke kunne bruge de faciliteter, som man havde forventer. Eksempelvis poolen. Ikke pengene værd..

Overnattede: juli 2017
Tak, Frkappel
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Fint hotel, som ligger super godt placeret i Malaga centrum. Ingen larm fra gaden, men samtidig helt inde i centrum af byen.
Dog er pool arealet ikke særligt stort, og kan godt snyde lidt på billeder..

Overnattede: juli 2017, rejste som par
1  Tak, Kamilla L
Anmeldt 8. juli 2016 fra mobile enheder

Meget centralt placeret hotel i Malaga , vi spiste ikke morgenmad på hotellet men ude i byen , fint og rent værelse , lille svimmingpool på toppen af hotellet dette er super på varme dage , gratis wifi , der er privat parkeringskælder under hotellet

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Thordsen
Anmeldt 30. marts 2016

Laekkert hotel. store vaerelser- super beliggenhed I naerheden af alt det bedste, SAA som karedral og butikker Personalet var meget venlige. Personalet soerger for at parkere din bil. super terrasse. Let at finde.

• Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Karin S