Hotel MS Maestranza
126 $
113 $
  • Bar/lounge
Besparelsesbesked! 27 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 27 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 155 $ pr. overnatning.

113 $
83 $
Besparelsesbesked! 30 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 30 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 118 $ pr. overnatning.

121 $
176 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 201 $ pr. overnatning.

190 $
124 $
273 $
  • Restaurant
Anmeldt for 26. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg har boet på dette hotel to gange i år, og begge ophold var på 3-4 dage.
Det ligger perfekt for at udforske Malaga, og du har ca 10 min gåtur til stranden, som også er ganske fin. Gik ned og fik et havbad, inden morgenbuffeten -
hvor der i øvrigt var glutenfrie og laktosefri produkter. Meget imødekommende personale!

Fantastisk dejligt hotel. Kommer meget gerne igen.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Karinmunch
Anmeldt for 14. februar 2016

Receptions personalet havde en upersonlig og noget arrogant aititude. Komfortabelt værelse med gode senge og minibar med fornuftige priser. God men dyr morgenbuffet (14€). Vi benyttede istedet cafe Galopain, som ligger nabo til hotellet.

Værelsestip: Vælg udsigt over havne promenaden og by parken.
  • Overnattede: februar 2016, rejste som par
Tak, Enggård J
Anmeldt for 28. december 2015 fra mobile enheder

Et dejligt hotel beliggende særdeles godt. Med udsigt til både havnen og den gamle borg og byen. På toppen et skønt spa. Yderst venligt og hjælpsom personale. Alt pænt og rent. Rigtig fin morgenmadsbuffet med forskellige muligheder. God valuta for pengene.

Overnattede: december 2015, rejste som par
Tak, Winnie S
Anmeldt for 17. november 2015

Central beliggende, lækkert tæt på marina og strand, 10 min gang til centrum af den gamle by. Rigtig hjælpsom og venligt personale. Pænt og rent. Vi havde en super udsigt fra vores værelse, men der er dog lidt støj fra biler på gaden.
De hjalp os med at booke en dagstur til Gibraltar, som fungerede rigtig fint. Spaen var lækker og ren og de behandlinger vi fik i spaen var også fine.
Morgenmad kan dog med fordel spises på den hyggelige café under hotellet, det er under halv pris!

Værelsestip: Bed om at komme så højt op som muligt
  • Overnattede: november 2015, rejste som par
Tak, Mille H
Anmeldt for 25. juli 2015 fra mobile enheder

Hotellet ligger 2 min gang fra stranden og centrum ca 10 min gang. Perfekt beliggenhed til en sol/bade ferie. Der er meget trafik på gaden udenfor så er værelse højt oppe kan anbefales. Der findes mange små morgenmadsrestauranter i området og på havnen så morgenmad er ikke et must inkluderet i dette hotel.

Overnattede: juli 2015, rejste som par
Tak, jakob6140