102 $
90 $
77 $
  • Bar/lounge
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 98 $ pr. overnatning.

152 $
139 $
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 154 $ pr. overnatning.

221 $
  • Restaurant
1.018 $
115 $
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 145 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 16. september 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger fantastisk med storslået udsigt over Malaga og havet. Pænt og rent, god kvalitet. Personalet er alle søde og imødekommende, smilende og venlige. Morgenmaden er fin til prisen, og kvaliteten fin. Restauranten om aftenen, Amador, er rigtig udmærket. God madkvalitet og veltillavet med glimrende vine til. Vi havde fire dejlige dage. Godt når man har bil med, men man kan også tage bussen ind til Malaga gammel by.
Anbefalelsesværdigt!

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, M N
Anmeldt for 9. maj 2016

Skønt Hotel med dejligt store værelser med terrasse og helt fantastisk udsigt. Eneste anke er, at bruseren ikke sidder ordentligt fat og at der ikke blev fyldt opmed shampoo mv. Meget venligt og kompetent personale.

Prisen er i forhold til kvaliteten meget rimelig

Overnattede: maj 2016, rejste som par
Tak, Flemming99
Anmeldt for 29. juli 2015 fra mobile enheder

Mine to døtre og jeg havde valgt dette hotel, udelukkende fordi det lå lidt væk fra centrum af Malaga og fordi vi var i bil.
Hotellet er fuldstændigt fantastisk. Super god betjening og maden til Michelin...og med en henrivende udsigt over Malaga by night.

Et uforstyrret hotel, som varmt kan anbefales til par, der ønsker ro og noget der ligge væk fra almindelig turisme.

Overnattede: juli 2015
1  Tak, 160.640
Anmeldt for 19. maj 2014

Alt var 100% i orden. Betjeningen, maden, udsigten, værelset.

Køkkenet holdt åbent til senere end normalt, da vores fly var forsinket.

Vil uden tvivl komme forbi hotellet, hvis vi igen skal til Málaga.

• Overnattede: maj 2014, rejste som par
Tak, ulrik t
Anmeldt for 5. marts 2014

Venlig betjening, parkering lige uden for døren, udsigt fra værelset, og lækker restaurant i huset. Værelset meget beskedent i forhold til prisen. Intet sted at lægge sig kuffert bortset fra gulvet. Ingen magelige stole på værelset, ikke tændt for varmen på værelset eller badeværelset før vi kom på halv kold februar-dag. Seng med hylde placeret, så det er umuligt at sidde op i den.

Værelsestip: Bed om et værelse med balkon. Bed om at se værelset.
  • Overnattede: februar 2014, rejste som par
Tak, udoghjem