“Fremragende indisk mad”

Få mad leveret
nr. 181 af 2.680 Restauranter i Malaga
Køkkener: Indisk, Mexicansk
Velegnet til: Romantisk, Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016

For fjerde gang på fire år gik turen ned til den smukke Marina i Malaga, med det primære mål, at spise fremragende ndisk mad til de voksne, og skønne nachos til ungerne, og vi blev ikke skuffede. Skøn mad til billige penge, med en super udsigt, og atmosfære

Dato for besøg: juli 2016
Tak, brianjQ2583WI

Anmeldt 16. januar 2016 fra mobile enheder

Mine venner og jeg har været på denne restaurant rigtig mange gange inden for meget kort tid. Fantastisk mad, og søde tjenere. Som gæst her, får man meget god behandling. Kan klart anbefales.

Tak, Ida K
Anmeldt 16. januar 2016 fra mobile enheder

Har efterhånden været på Amigos et par gange nu og jeg går mæt derfra hver gang. Maden er lækker og deres ansatte er søde og venlige. Har fået gratis daquiris og heliumballoner - så kunne det vidst heller ikke blive bedre! #Naveed

Tak, 475mayar
Anmeldt 16. januar 2016 fra mobile enheder

Altid god service! Tjenerne er vildt søde og maden er rigtig lækker. Vi bliver ved med at komme igen og de forærer os altid gratis drinks

Tak, 220klaraf
Anmeldt 12. juli 2013

Den værste oplevelse jeg nogensinde har været ude for!!
Efter at ha mødt en sød dejlig hostess... Som bød os ind en sen juli aften, måtte vi vente 35 min på at tjeneren overhovedet gad give os menukortene... Da vi havde bestilt drikkevarerne, så vi ikke mere til den forvirrede dreng der rendte rundt og tog imod bestillingerne på drikkevarerne. Det var en travl aften men ejeren havde kun 2, meget travle og desorienterede tjenere på lønningslisten denne aften og da vi havde ventet 1 time på at få lov t at bestille, ventede vi yderligere 1/2 time på maden som var fuldstændig forfærdelig!!!'n
De reklamerer med argentinsk grillet kød..... Men føj for en læder sål!!!!! Do I need to say more!!!!!

Dato for besøg: juli 2013
    • Stemning
Tak, Ditzen

Rejsende, der kiggede på Amigos Grill Muelle Uno, kiggede også på

Malaga, Costa del Sol
Malaga, Costa del Sol

Har du været i Amigos Grill Muelle Uno? Fortæl om dine oplevelser!